Forum prawne

brak jednego produktu w przesyłce

Zamawiałam niedawno kilka produktów w internetowym sklepie z kosmetykami. Kiedy odebrałam paczkę z paczkomatu, okazało się, że zamówienie jest niekompletne, mimo, że brakujący produkt był opłacony i znajdował się nawet na paragonie. Zadzwoniłam na infolinię sklepu, gdzie kazali mi przesłać zdjęcie paragonu, co też zrobiłam. Po ponad dwóch tygodniach czekania na odzew ze strony sklepu i kilku moich telefonach, by wreszcie się tą sprawą zajęli, dostałam maila, z informacją, że skoro produkt znajduje się na paragonie, to na pewno był w paczce.
Sklep nie może mi udowodnić, że włożyli produkt do paczki, a ja im nie mogę, że go nie było. Jak w takiej sytuacji bronić swoich praw? Bo o ile tani kosmetyk można łatwo odżałować, to z droższym zamówieniem będzie już ciężej.

2015.7.10 14:40:19

Nie ma jeszcze odpowiedzi w temacie: brak jednego produktu w przesyłce

DODAJ POST W TEMACIE

Aby odpowiadać na forum musisz się zalogować!

Masz inne pytanie do prawnika?

Potrzebujesz pomocy prawnej?

Zapytaj prawnika