Archiwum Forum Październik 2010
(316 tematów na forum)
-
Czy muszę podawać powód dla którego chcę się zwolnić?
przez: rybit | 2010.10.5 15:17:15
Nie będziesz musiała podawać powodu, dla jakiego odchodzisz z pracy. Możesz, ale nie musisz. czytaj dalej»
-
Sąsiad wycina drzewa - gdzie to zgłosić??
przez: cody44 | 2010.10.5 15:38:40
Nie znam się dokładnie na tych sprawach, ale niech pan to zgłosi na straż miejską, oni powinni się tym zająć. czytaj dalej»
-
przez: eurotatry | 2010.10.5 15:45:8
Witam, jestem zainteresowany rozwinięciem tematu współdziałania, w ramach Państwa propozycji. Jestem ekonomistą, doradca ekonomiczno - prawnym, w wyższym magisterskim wykształceniem stacjonarnym (...) czytaj dalej»
-
Nękają mnie windykatorzy za długi syna
przez: Grazyna32 | 2010.10.5 16:26:19
Mam dorosłego syna, który jest zameldowany w naszym domu. Syn narobił długów i teraz przychodzą do nas windykatorzy. Czy jest jakiś sposób, aby odciąć się od jego długów? czytaj dalej»
-
Różnica metrażu w umowie z faktyczną - dopłata?
przez: mrozowskim | 2010.10.5 16:49:27
To proszę zaproponować deweloperowi, żeby udostępnił Panu mieszkanie w celu dokonania pomiarów, bo inaczej skorzysta Pan z możliwości odstąpienia. To czy Pan to rzeczywiście zrobi jest inną (...) czytaj dalej»
-
CZY MOGE ODEJSC OD MALZONKA Z DZIECMI PRZED ROZWODEM ???
przez: Malgorzata76 | 2010.10.5 19:47:53
Oczywiście, że możesz. Ale najlepiej zrób to z jakimś świadkiem np. mamą, żeby później mąż Ci nie zarzucił, że porzuciłaś go i porwałaś dzieci. Może najlepiej zaciągnąć (...) czytaj dalej»
-
ograniczenie praw rodzicielskich samotnej matce
przez: kasandra29 | 2010.10.5 21:28:38
A dlaczego,mieli by Ci ograniczyć prawa rodzicielskie? Jeśli jesteś w przenośni mówiąc ''normalną matką'' dbasz o potrzeby dziecka,prowadzisz normalny dom to nikt Ci władzy nie ograniczy,ja (...) czytaj dalej»
-
Nota korygująca a faktura korygująca / błąd w fakturze
przez: Roleska | 2010.10.5 23:50:7