Forum prawne

ochrona danych osobowych w zakładzie pracy

nie bardzo wiedziałem gdzie zaszeregować swoje pytanie jeśli sie pomyliłem proszę o wybaczenie. Mam mały problem polega na tym że moje imię i nazwisko było na liście z informacjami ile zarabiam na liście było kilkanaście nazwisk pracowników między nimi moje .Lista wyciekła z zakładu pracy. Wyglądało to tak że pani księgowa poszła sobie do innego zakładu do swojej córki popracować ,zostawiła na wierzchu tę nieszczęsną listę, lista leżała na recepcji hotelu wszyscy którzy w tym czasie kwaterowali sie mogli swobodnie zaglądać do listy. Proszę o odpowiedz czy pani księgowa złamała prawo ,jeśli tak czy i jakie groza jej konsekwencje a przede wszystkim co ja mogę w tej sprawie zrobić żeby już nigdy nie powtórzyła sie taka sytuacja .Takie sytuacje miały miejsce wcześniej jednak nikt nie reagował .Proszę o poradę.

2011.1.3 22:25:22

Nie ma jeszcze odpowiedzi w temacie: ochrona danych osobowych w zakładzie pracy

DODAJ POST W TEMACIE

Aby odpowiadać na forum musisz się zalogować!

Masz inne pytanie do prawnika?

Potrzebujesz pomocy prawnej?

Zapytaj prawnika