Archiwum Forum Kwiecień 2007
(76 tematów na forum)
-
Zasiedzenie gruntów przez sąsiada - czy może po śmierci ojca rościć prawa
przez: Piotr888 | 2007.4.21 14:12:24
Tzm. podatku od gruntów rolnych nie płacimy, ponieważ są one ustawowo zwolnione z takiego podatku ze względu na V i VI klasę ziemi. Podatek jest opłacamy jedynie za budynek mieszkalny, który znajduje (...) czytaj dalej»
-
Skarga konstytucyjna - wymogi i wzór dokumentu dla studenta
przez: morgane | 2007.4.21 22:17:23
witam, jestem studentką pierwszego roku administracji. dostałam zadanie-napisac skargę konstytucyjną. mam pytanie: jak to zrobić, aby skarga spełniała wszystkie wymogi? jak ma wyglądać wizualnie (...) czytaj dalej»
-
Bezskuteczna egzekucja wyrobu sądu pracy - co dalej
przez: Janussz | 2007.4.22 11:39:0
Pracowałem w firmir Transportowej BENEDYKT KOZBER mieszczącej się na ul. Wyzwolenia 178 w KRYRACH , od 2001 roku do Września 2006.przez ostatnie pół roku nie dostawaliśmy wynagrodzenia a jest nas (...) czytaj dalej»
-
Zarzut przywłaszczenia za wynajęcie wspólnego pomieszczenia
przez: krzych5 | 2007.4.22 14:14:50
witam.czy moglby mi ktos pomoc doradzic,podac jakies orzeczenia z art.284 pkt 1kk.mam zarzut z tego art(przywlaszczenie).a dotyczy tego ze wynajalem sam pomieszczenie w calosci bedac wspolwlascicielem (...) czytaj dalej»
-
Znalezienie ecstasy u kierowcy - co grozi pasażerom
przez: Lotek997 | 2007.4.22 14:34:54
Witam! mam takie pytanie siedzialismy we 3 w samochodzie pod dyskoteką i ochrona podeszła do nas i znależli u kierowcy 7 tabletek extazy ja z drugim kolegą nic nie wiedzieliśmy o tym ze on to ma przy (...) czytaj dalej»
-
Elektrownia wiatrowa nie uruchomiona - gwarancja od faktury czy uruchomienia
przez: anag1 | 2007.4.23 11:34:12
Witam Problem ogromny, kasa też. Zakupiona używana elektrowania wiatrowa umowa paźdźiernik 2007 faktura 11.2007. Do dania dzisiejszego nie uruchomiona, okazało się, że do wymiany główne łożysko. (...) czytaj dalej»
-