Archiwum Forum Luty 2005
(118 tematów na forum)
-
przez: braun-w | 2005.2.1 16:52:34
z mieszkania prywatnego? Dodam, że wszystkie sprzęty są stare, "najnowszy" to mały telewizorek, kupiony 3 lata temu... Czy może zająć auto, które jest kupione w kredycie bankowym, jeszcze (...) czytaj dalej»
-
przez: artsza | 2005.2.1 22:45:1
Zapomnialem napisac, ze kurator zebral opinie dotyczaca mojej kobiety i wypadla ona negatywnie(mieszkala na wiosce z mezem i tesciowa i przeprowadzila sie do ojca) ojciec rowieniz dostal negatywna opinie (...) czytaj dalej»
-
przez: Husar | 2005.2.2 10:44:12
Jestem studentem jednej z wyższych polskich uczelni. Mieszkałem w mieszkaniu znajdującym się w akademiku z trzema współ lokatorami. Jeden z nich po ostrej sprzeczce i wymianie zdań z nami udał (...) czytaj dalej»
-
przez: Husar | 2005.2.2 10:49:21
Jestem studentem jednej z wyższych polskich uczelni. Mieszkałem w mieszkaniu znajdującym się w akademiku z trzema współ lokatorami. Jeden z nich po ostrej sprzeczce i wymianie zdań z nami udał (...) czytaj dalej»
-
obrót materiałem siewnym (kwalifikowanym)
przez: odre | 2005.2.2 12:47:27
Witam serdecznie i pozdrawiam :) Z góry przepraszam jeśli zwracam się o pomoc do niewłaściwych osób ale spróbowac zawsze warto. Od dłuższego czasu borykam się z pewnym problemem związanym z (...) czytaj dalej»
-
dowód ze świadków - potrzebne materiały
przez: tomcik90210 | 2005.2.2 14:2:54
Witam potrzebuje materiałów na temat "dowód ze świadka". Jeśli macie jakieś materiały na ten temat to będe bardzo wdzięczny za ich nadesłanie. tomcik90210@interia.pl czytaj dalej»
-
przez: westbam | 2005.2.3 17:33:52
jesli jestes tam zameldowana przynajmniej 6 lat to musza ci dac to mieszkanie. czytaj dalej»
-
KUPUJĄC MIESZKANIE NA PRZETARGU ZAPŁACIŁEM ZA METRY KTÓRYCH NIE MA
przez: grzegorz64 | 2005.2.3 23:16:33