Archiwum Forum Styczeń 2018
(129 tematów na forum)
-
Komornik nie przekazuje pobranych pieniądzy wierzycielowi
przez: sirmushu | 2018.1.26 10:4:1
Proszę o pomoc. Mieszkamy z mężem w mieszkaniu po jego rodzicach. Mieszkanie było zadłużone z tytułu niepłacenia czynszu. Na początku ubiegłego roku mąż i jego matka (oboje są właścicielami (...) czytaj dalej»
-
alimenty gdy rodzice mieszkają razem
przez: Pati | 2018.1.26 10:8:11
Witam mam dosc nie typowy problem i nie wiem jak go rozwiązać. ..byłam z byłym partnerem ok 4 lat po 3 latach urodzil się nam synek i wszystko było ok do mometu klotni która sprawiła ze się rozeszlismy (...) czytaj dalej»
-
Zawiadomienie o wszczęciu egzekucji
przez: smialo960 | 2018.1.26 14:6:21
Witam Mam parę pytań odnośnie wszczęcia egzekucji przez komornika sądowego. Przytoczę moją sprawę. Jestem studentem bez źródła dochodów. Utrzymuje się z pieniędzy od rodziców. Rok temu (...) czytaj dalej»
-
firma Kruk i Cyfra + to oszuszuści...
przez: Pawel P | 2018.1.26 21:38:28
Witam. Dzisiaj wszedłem na swoje konto bankowe i oczom nie wierze. Komornik mi zajumal prawie 2800 zeta. Jak sie okazalo dzialal na zlecenie kruka który przejal presko a presko wczesniej odkupilo moj (...) czytaj dalej»
-
przez: szymonk123 | 2018.1.26 22:45:9
Witam, wlasnie sie dowiedzialem ze moj tata zaczal placic alimenty. Za chwile koncze 19 lat. Do tej pory placil ta minimalna kwote pare zlotych, zeby nie bylo ze sie uchyla. W skrocie, co zrobic zebym (...) czytaj dalej»
-
przez: Titanic472 | 2018.1.27 8:25:51
Witam, mój mąż pracuje fizycznie i ma własną zarejestrowaną firmę i właśnie chce podpisać umowę pracy na centrum handlowym i jest mu potrzebny mój podpis i pesel. Nie wiem tylko do czego ponieważ (...) czytaj dalej»
-
Porada - jak się bronić przed niesprawidliwą kwotą alimentów !!!!!
przez: jurek.tata | 2018.1.27 9:50:59