Archiwum Forum Maj 2010
(381 tematów na forum)
-
Urlop przy przejściu z działalności na umowę o pracę
przez: avatarus | 2010.5.28 13:35:29
Witam Od 2 lat prowadzę 1 osobową działalność osobową. Od jutra będę pracować na umowę o pracę. Teraz jak z urlopem? Przysługuje mi standardowo 20 dni urlopowych + 4 na żądanie czy mam (...) czytaj dalej»
-
Składki ZUS przy umowie o pracę i działalności gospodarczej
przez: avatarus | 2010.5.28 13:37:24
Witam Jak jest z opłatami za ZUSem jeśli otrzymałem umowę o pracę a sam też prowadzę działalność gospodarczą. Rozumiem że zobowiązania za zus przechodzą na pracodawcę, nie trzeba tego (...) czytaj dalej»
-
Odebranie praw ojcowskich za brak alimentów i kontaktu
przez: siasia90 | 2010.5.28 13:41:55
Witam, mam poważny problem i nie wiem jak go rozwiązać, gdyż nie znam się na prawach sądowych. mam 20lat i 4.12.2009roku urodziłam synka i dała mu nazwisko ojca gdyż byliśmy narzeczeństwem i (...) czytaj dalej»
-
Przeniesienie udziałów w spółce jawnej - dokumenty
przez: fudkop | 2010.5.28 13:51:19
[cytat] mam takie zadanie zeby stworzyc spolkce jawna z mozliwoscia przeniesienia udzialow (zgodnie z 10 artykulem ksh) bardzo prosze o pomoc bo kompletnie nie wiem jak to zrobic, a nie wiem juz gdzie (...) czytaj dalej»
-
Dom na działce Skarbu Państwa - co robić?
przez: ola29031992 | 2010.5.28 19:47:59
okazalo sie ze moje mieszkanie jest na czesci dzialki sasiada ktory zdal ta czesc na skarb panstwa, i uzyskal rente. przeprowadzilam spis inwentarza po smierci ojca w obecnosci biegłego i komornika, na (...) czytaj dalej»
-
Zawieszenie egzekucji komorniczej alimentów przy dobrowolnych wpłatach
przez: Łukasz | 2010.5.28 20:40:57
Mam komornika na wyplacie za zalegle alimenty ktorych nie spalcalem z powodu utraty pracy. Obecnie pracuje i tan z kolei zabiera mi ponad polowe wypalty. Chcialbym dobrowolnie zaczac splacac biezace alimenty (...) czytaj dalej»
-
Niższa składka ZUS przy działalności gospodarczej - czy to legalne?