Archiwum Forum Listopad 2009
(171 tematów na forum)
-
Praca w sobotę w czasie inwentaryzacji - nadgodziny czy dzień wolny?
przez: desREE | 2009.11.1 10:57:18
W firmie odbywa się inwentaryzacja, normalnie pracownicy pracuja od pon do pt. Ale w związku z inwentaryzacja pracownicy przyjdą do pracy w sobotę. W związku z tym pracodawca daje pracownikom wolny dzień (...) czytaj dalej»
-
Zniżki MZK dla podchorążych Akademii Morskiej
przez: runio | 2009.11.1 14:31:7
Witam mam pewne pytanie . Jestem studentem Akademi Morskiej , studjując obywamy jednoczesnie czynna służbę ( raz w tygodniu uczęszczamy do studium jako podchorążowie ) Mam zniżki 78 % na PKP i (...) czytaj dalej»
-
Główny najemca zaginiony - odzyskanie tytułu prawnego
przez: justar | 2009.11.1 22:48:39
sytuacja wygląda następująco: mieszkanie ma długi, postanowiono już eksmisję, czego nie zrobią,bo nie ma lokali zastapczych. Główny najmca stracił tytuł prawny, bo nie płacił za mieszkanie. (...) czytaj dalej»
-
Przekształcenie składek VAT na KRUS po odziedziczeniu gospodarstwa
przez: ToMMaZZo | 2009.11.2 11:27:25
Witam! Mam pytanko jesli mam firme na Vacie.Czy jest mozliwosc przy odziedziczeniu gospodarstwa rolnego aby przeksztalcic normalne skladki na KRUZ? czytaj dalej»
-
Dofinansowanie do wynajmu mieszkania przy pracy w innym województwie
przez: pitersid | 2009.11.2 12:47:19
Witam, Jeżeli posiadam stałe zameldowanie na pomorzu a od jakiegoś czasu mieszkam na podkarpaciu i nie mam tutaj zameldowania (nawet czasowego) a podjąłem stałą pracę w podkarpackiej firmie (...) czytaj dalej»
-
Windykacja należności od polskiej firmy przez konsultanta z Anglii
przez: Mon78 | 2009.11.2 18:51:23
Chcielibysmy sie zorientowac, jakie sa szanse na odzyskanie zaplaty za wykonanie pracy dla firmy z Polski, ktora wynajela konsultanta z Anglii aby pomoc tejze firmie we wprowadzeniu ich produktu na rynek (...) czytaj dalej»
-
Umowa o pracę z błędnym wynagrodzeniem - 1300 zł za godzinę
przez: pasza83 | 2009.11.2 19:29:25