Archiwum Forum Sierpień 2010
(578 tematów na forum)
-
przez: sylwia705 | 2010.8.1 17:52:24
Witam! Mój ojciec zmarł 6 lat temu,zostawił w spadku gospodarstwo rolne,dom i budynki gospodarcze.Matka dostała 1/4 wszystkiego i pięcioro dzieci (w tym jedno niepełnoletnie) po 3/20,nie było jeszcze (...) czytaj dalej»
-
przez: Rafi2005 | 2010.8.1 23:53:10
Jesteś rzeczywiście w kiepskiej sytuacji. Mogę Ci pomóc podając namiar na dobrego adwokata. Jest podobno bardzo polecany w sprawach rodzinnych. Jeżeli sie nic nie zmieniło to jego nr to 502-199-050. (...) czytaj dalej»
-
JESTEM STUDENTKA, KIEDY WYGASA OBOWIAZEK PłACENIA ALIMENTóW??
przez: Marta_Martinka | 2010.8.2 11:15:29
Witam, Piszę, ponieważ mam problem i nie wiem, co mogę zrobić w takiej sytuacji. Moi rodzice rozwiedli się ok 12 lat temu i wyrok sądowy nakładał na mojego ojca obowiązek płacenia alimentów (...) czytaj dalej»
-
przez: LukrecjaBorgia | 2010.8.2 11:45:22
-
przez: m.walczak | 2010.8.2 12:33:30
dzień dobry, mój kontrahent zalega mi z zapłatą za jedną fakturę w całości, a za druga w połowie. Czy mogę dochodzić zapłaty przed sadem za obie sumy w jednym pozwie? Całość kwoty opiewa (...) czytaj dalej»
-
przez: stonte | 2010.8.2 12:50:51
Witam Miałem ostatnio bardzo poważną rozmowę z moją dziewczyną, wiedziałem, że ma jakiś problem ale nie chciała się otworzyć, do dziś. Okazało się, że była wykorzystywana seksualnie przez (...) czytaj dalej»
-
czesne za studia niestacjonarne a powtarzanie semestru
przez: urstay | 2010.8.2 13:8:29
dzień dobry, mam pytanie. Jestem studentką zaoczną, całkowitą sierota. Przez problemy rodzinne powtarzałam rok. Przeczytałam gdzies, że jak jest się sierota zupełna to przysługuje zwolnienie (...) czytaj dalej»
-
dostałam wezwanie na policje w sprawie swiadka z art 209/16/
przez: monika | 2010.8.2 19:10:3
dostałam wezwanie na policje w sprawie swiadka z art 209/16/ czytaj dalej»
-
Ubezwłasnowolnienie - co i jak?
przez: LuQ90 | 2010.8.3 0:20:39