Archiwum Forum Październik 2013
(219 tematów na forum)
-
Odmowa odszkodowania z PZU z powodu karencji za 4 dni opóźnienia
przez: martika123 | 2013.10.20 15:43:46
ja mam teraz podobny problem, nałożono na mnie okres karencji na 6 miesięcy za opóźnienie składki, nie miałam pojęcia, że coś takiego istnieje, zmarł mojej mamy tata i nie możemy uzyskać wypłacenia (...) czytaj dalej»
-
Książeczka sanepidowska dla studenta medycyny - koszty badań
przez: paaulinaa12 | 2013.10.20 21:16:13
Witam Studiuję na Uniwersytecie Medycznym i muszę wyrobić książeczkę sanepidowską. Z dziekanatu dostałam skierowanie i udałam się do Sanepidu. Pani mi powiedziała, że skierowanie nie jest (...) czytaj dalej»
-
Wypowiedzenie umowy zlecenia - odpowiedzialność za szkodę
przez: megiwalsch | 2013.10.21 9:23:20
Witam, jestem zatrudniona na umowę zlecenia w skelpie piekarniczo-cukierniczym. W umoiwe nie mam napisanych godzin pracy ani ilości, natomiast pracuję na terenie firmy, pod dyktando szefa, kierowniczki (...) czytaj dalej»
-
Rezygnacja z pracy po skierowaniu z urzędu pracy
przez: megiwalsch | 2013.10.21 10:9:36
hej, nie wiem czy cokolwiek zdołasz załatwić. Musiałbyś dostać pismo za co Ci odmówił zatrudnienia, druga sprawa, może Ci wpisać cokolwiek czyli brednie,że sa lepsi czy nie nadajesz się (...) czytaj dalej»
-
Alimenty na niemowlę - wiek dziecka a kontakty
przez: legate | 2013.10.21 12:41:46
sąd może tak zrobić; jeśli między Państwem nie ma zgody, to warto sprawę uregulować przed sądem, żeby ograniczyć ryzyko sytuacji, że ojciec nie będzie chciał po weekendzie zwrócić (...) czytaj dalej»
-
Zawyżone rachunki Plus za internet mobilny - spór z operatorem
przez: pestis94 | 2013.10.21 15:5:40
Witam. Mam taki problem.Ponad Rok temu w Plusie wziełem Laptopa z internetem mobilnym na Abonament w kwocie 130 zł/m. Przez 8 miesięcy było ok ale później zaczeły mi przychodzić rachunki dużo (...) czytaj dalej»
-
Prawa zameldowanej córki przy sprzedaży domu przez matkę