Archiwum Forum Grudzień 09
(7554 tematów na forum)
-
Podatek od umowy o dzieło dla twórcy stron internetowych
przez: Kuba | 2009.3.5 17:7:20
Witam, mam pytanie czy jeżeli nie wystawię rachunku za usługę nie musze wykazywac tego zarobku w US? czytaj dalej»
-
Wynajęcie mieszkania pomimo sprzeciwu niezatrudnionego brata
przez: kar0la | 2009.3.5 22:23:47
Wtam. Mam ogromny problem, otóż moja mama w ostatnim czasie straciła pracę (mieszka w małej miejscowości gdzie trudno o pracę) ja studiuję i razem z mamą zastanawiamy się, czy nie lepiej byłoby (...) czytaj dalej»
-
Wynajęcie samochodu zastępczego po wypadku - warunki OC
przez: eska11 | 2009.3.6 8:58:26
.... a musiałem się jeszcze (przypomnieć) domagać od PZU zwrotu za wynajęty samochd zastempczy (po trzech miesiącach). czytaj dalej»
-
Przekształcenie działki letniskowej w mieszkalną
przez: eska11 | 2009.3.6 9:9:24
Kupiliśmy murowany domek całoroczny ok.100m.kw.uż.(ocieplony, woda, siła, szambo) na działce pod zabudowę letniskową - super :). Czy jest jakakolwiek szansa aby przekształcić tę nieruchomość (...) czytaj dalej»
-
Wymeldowanie z mieszkania ojca - kto może wymeldować poza samą osobą
przez: | 2009.3.7 14:58:19
To zosyane wtedy bezdomnym. czytaj dalej»
-
Koszty postępowania sądowego w sprawie wypłaty polisy posagowej PZU
przez: Łukasz | 2009.3.7 16:5:9
Witam. Pomogę w zakresie sądowego dochodzenia roszczeń z wszelkich polis posagowych. Kontakt: wws.lucas@wp.pl czytaj dalej»
-
Polisa posagowa PZU - minimalne odsetki przy wypłacie
przez: Łukasz | 2009.3.7 16:6:3
Witam. Pomogę w zakresie sądowego dochodzenia roszczeń z wszelkich polis posagowych. Kontakt: wws.lucas@wp.pl czytaj dalej»
-
Jak pozbyć się zameldowanych lokatorów którzy dręczą emerytów?
przez: | 2009.3.7 16:31:43
1.jeśli chodzi o bratową to pojawia się problem bo są dzieci, czy bratowa z dziećmi jest zameldowana? z tym, że sam fakt dzieci wyklucza eksmisję- czyli ich usunięcie bez wskazania lokalu zastępczego. 2.jeśli (...) czytaj dalej»
-