Reklamacja - sklep już nie istnieje - forum prawne
Witam, w marcu 2008 r. kupiłem w sklepie PLUS DISCOUNT urządzenie elektroniczne - suwmiarkę cyfrową. Ostatnio pojawiła się usterka uniemożliwiająca korzystanie z przyrządu. Z informacji na posiadanym przeze mnie opakowaniu wynika, że urządzenie to ma 36 miesięcy gwarancji, a po kodzie paskowym ustaliłem, że importerem z Chin tego urządzenia jest niemiecka firma . Niestety wspomniana sieć sklepów już nie istnieje - została przejęta przez sieć BIEDRONKA. W związku z powyższym mam pytanie, w jaki sposób mogę dokonać skutecznej reklamacji (posiadam paragon)? Pozdrawiam. Piotr
Nie ma jeszcze odpowiedzi w temacie: Reklamacja - sklep już nie istnieje
DODAJ POST W TEMACIE
Aby odpowiadać na forum musisz się zalogować!
Masz inne pytanie do prawnika?