Archiwum Forum Marzec 2010
(209 tematów na forum)
-
Poszukiwanie wykazów zawodów z dodatkami za warunki szkodliwe
przez: boulder67 | 2010.3.8 23:5:33
proszę o pomoc: szukam wykazów stanowisk, zawodów za które były wypłacane dodatki za warunki szkodliwe. Praca odbywała się w latach '65 - '70. Zakłady pracy zgubiły dokumentację. W tej chwili (...) czytaj dalej»
-
Odpowiedzialność za długi spółki po odejściu wspólnika
przez: driver_kierowca | 2010.3.9 0:5:59
Witam Jak większość osób na tym forum również i ja wpadłem w kłopoty. Otóż prowadziłem ze wspólnikiem małą firmę przez ok. 2 lata. W trakcie trwania spółki kupiliśmy na kredyt auto, (...) czytaj dalej»
-
Ratowanie małżeństwa w trakcie procesu rozwodowego
przez: agni7 alimenty.pl | 2010.3.9 12:6:48
witam z zawodu jestem prawnikiem oraz prawnikiem kanonistą, zajmuję się tzw. rozwodami kościelnymi, rozwód kościelny czy stwierdzenie nieważności małżeństwa unieważnienie małżeństwa, mogę (...) czytaj dalej»
-
Odszkodowanie za uszkodzenie samochodu przez spadający lód
przez: tom1223 | 2010.3.9 15:8:40
Spadający z budynku lód uszkodził mi samochód, napisałem wniosek o odszkodowanie do administratora budynku. Czy ma on określony czas na odpowiedź, czy może w ogółe nie dać żadnej odpowiedzi? Pozdrawiam czytaj dalej»
-
Czy ojciec dostanie prawa rodzicielskie po ustaleniu ojcostwa przez sąd
przez: blantka | 2010.3.9 15:21:34
Ja jestem w takiej sytuacji, że tata mojego nienarodzonego dzisiusia został zatrzymany 3 tygodnie przed rozwiązaniem ciąży na 3 miesiące w areszcie śledczym po czym będzie miał sprawę która (...) czytaj dalej»
-
Renta rodzinna do końca nauki czy do końca sierpnia
przez: foruumowicz | 2010.3.9 15:27:18
Witam, mam pytanie odnośnie reny rodzinnej. W tym roku dokładnie pod koniec kwietnia kończę naukę w liceum ogólnokształcącym w trybie zaocznym - ostatni 6 semestr. Czy w tym przypadku renta należy (...) czytaj dalej»
-
Rozliczenie podatku z wynajmu mieszkania po latach bez deklaracji