Archiwum Forum Czerwiec 2018
(120 tematów na forum)
-
Zwrot rasowego kota przez traumę - czy przysługuje mi zwrot pieniędzy
przez: natstein | 2018.6.27 15:4:25
Witam serdecznie. Mam następujący problem i bardzo prosiłabym o poradę. Trzy tygodnie temu zakupiłam w hodowli rasowego kota. Po przyjeździe do domu, kot nie mógł się u nas zadomowić. Stracił (...) czytaj dalej»
-
przez: klaudia154 | 2018.6.27 15:38:20
Jestem studentką dziennych studiów (24lata) i chciałabym starać się o alimenty od ojca. Rodzice niedawno się rozstali. Ojciec zaczął nadużywać alkoholu, stracił prace, wyprowadził się. Rodzina (...) czytaj dalej»
-
Uznałem dziecko ale nie jestem pewny czy jest moje....
przez: misiek | 2018.6.27 16:33:44
witam mam taki problem jestem z dziewczyna od 15 lat niemamy slubu gdy zaszla w ciaze urodziła synka super podpisalem ze jestem ojcem ma moje nazwisko jest zameldowany na stale po 5 latach gdy dziecko (...) czytaj dalej»
-
Jazda w UK z polskim tymczasowym prawem jazdy - problemy z ubezpieczeniem
przez: Poszkodowa | 2018.6.27 17:17:43
Witam potrzebuje pomocy w Anglii na ulicy stało moje auto zapakowane prawidłowo tax mot ubezpieczenie wszystko opłacone poszedłem do znajomych na domową imprezę gdy wróciłem po auto nie było (...) czytaj dalej»
-
Reklamacja gleby bez humusu na sprzedanych działkach budowlanych
przez: ramol41 | 2018.6.27 23:7:59
Dzień dobry. Chciałam zorientować się w następującym temacie. Właściciel rozparcelował pole (grunty orne, pastwiska, łąki) na mniejsze działki i sprzedał, kupiliśmy jedną z tych działek. (...) czytaj dalej»
-
Wysłanie nagich zdjęć nieletniej - czy mama może zgłosić na policję
przez: Ania | 2018.6.28 0:31:44
Moim zdaniem jak najbardziej może. W końcu to jeszcze jest dziecko. A nawet gdyby miała te 14 lat tak jak podawała, to nadal mógłbyś mieć kłopoty, bo nadal byłaby niepełnoletnia i w bardzo młodym (...) czytaj dalej»
-
Nadzór kuratora nad matką niewykonującą zaleceń sądu
przez: ******292@*******.** | 2018.6.28 2:26:19