e-prawnik.pl Porady prawne

RODO a analiza zachowań użytkowników w obiekcie handlowym

Odpowiedzi w temacie (0)

Namin

16.7.2020

Witam, Jestem młodym przedsiębiorcą, który stawia pierwsze kroki w biznesie, natomiast moja wiedza jest typowo techniczna. Potrzebuję pomocy w kontekście budowanego przeze mnie oprogramowania oraz przepisów RODO. System, który tworzę polega na analizie obrazu i przekształcaniu danych uzyskanych z kamery. Kamera ma być umieszczona w obiekcie handlowych i dostarczać danych na temat ruchu odwiedzających. Chcemy zbierać takie dane jak: - rozpoznanie płci, - rozpoznanie grup ludzi (pojedyncza osoba, para ludzi lub rodzina z dziećmi), - prędkość przemieszczania się użytkownika, - długość przebywania w lokalu / obiekcie - ilość osób w czasie rzeczywistym oraz ilość osób w określonych przedziałach czasowych, - ilość wejść / wyjść, - mapa ruchu,- unikalni klienci (Ci którzy powrócili do obiektu nie zaliczamy). Te powyższe dane chcę analizować z ruchu użytkownika w obiekcie handlowym. Dane będą przekształcane w urządzeniu tak więc do chmury zostaną przesłane tylko dane liczbowe. Dane odnośnie czasu przebywania w obiekcie, czy ścieżkę użytkownika będziemy chcieli analizować po ubiorze a nie analizując dane biometryczne. Rozróżnić płeć będziemy chcieli natomiast po długości włosów, dlatego pytanie moje sprowadza się do RODO. Wiem, że danych biometrycznych, które mogą zweryfikować osobowo użytkownika nie możemy pozyskiwać, ale jak to się ma jeżeli obrazu nigdzie nie przechowywujemy tylko jest na bieżąco analizowany a dane przesyłane do systemu? Będę bardzo wdzięczny za pomoc w zweryfikowaniu problemu.

Nie znalazłeś odpowiedzi?

DODAJ POST W TEMACIE

Aby odpowiadać na forum musisz się zalogować!

Potrzebujesz porady prawnej?

PODOBNE TEMATY NA FORUM