Archiwum Forum Maj 2014
(69 tematów na forum)
-
przez: Tabasko98 | 2014.5.3 11:5:36
Czy istnieje warunkowe zwolnienie z Mow-u ? Jeśli tak to jak to napisać/umotywować ? Jaka jest szansą że mi się uda ? Jestem w mowie od 17 lutego, tego roku. Trafiłem tam dokładnie za 2 rozboje, (...) czytaj dalej»
-
czy komornik może zająć wyplate z polisy pzu?
przez: gracz | 2014.5.3 16:27:45
RP to państwo w którym art 115&13 kk nie zna prawa czytaj dalej»
-
przez: Tabasko98 | 2014.5.4 16:41:9
Drugi mąż twojej mamy,twój niby "tata", opiekun prawny. Jesteś jego pasierbicą. czytaj dalej»
-
Rozwód. Intercyza jest najważniejsza ?
przez: dhaki | 2014.5.4 18:6:42
Witam, od roku studiuję prawo. Interesuję się prawem rodzinnym. Zastanawiam się, czy intercyza jest najważniejsza? Ten temat może pomóc wielu ludziom. Załóżmy, że jest rodzina. Ojciec (...) czytaj dalej»
-
Niesłuszny mandat za pusta butelkę
przez: Hellhorn90 | 2014.5.4 23:47:6
Witam Dzisiaj napotkał mnie przykry incydent, spotkałem się z kolegami, których nie widziałem już spory czas, zabrałem z soba pusta butelkę piwa zakapslowaną. Oczywiście koledzy byli w trakcie (...) czytaj dalej»
-
niekaralnosc po.wyroku w zawieszeniu
przez: tomcios008 | 2014.5.5 18:28:48
Mam pytanie 3lata temu skonczyl mi sie wyrok w zawieszniu moj pierwszy i jedyny. Czy gdy teraz zloze wnisek o zaswiadczniu o niekaralnosci to czy bedzie to tam ujete i czy ta kara kiedys zniknie z moich (...) czytaj dalej»
-
jestem ubezpieczona w PZU.od 10 lat jestem po rozwodzie.czy za śmierć byłej teściowej należy mi
przez: żabska | 2014.5.6 5:15:4
jestem ubezpieczona w PZU.od 10 lat jestem po rozwodzie.czy za śmierć byłej teściowej należy mi się odszkodowanie? czytaj dalej»
-
jak odrzucic spadek za małoletniego obcokrajowca?
przez: halina pleszka | 2014.5.6 9:17:17