Forum prawne (strona 317)
Pracodawca mnie oszukał
Sugeruję Pani wysłać pismo do pracodawcy (list polecony) z prośbą o przedstawienie wyliczenia wynagrodzenia na piśmie, ponieważ nie będzie Pani jechała 100 km do siedziby firmy, a jeśli nie dostarczą ... Zobacz wątek2013.2.26 15:12:36
Umowa o najem lokalu - współużytkowanie pomieszczeń
Witam,czy przy podpisywaniu umowy o najem pokoju należy uwzględniać współużytkowanie innych pomieszczeń, np. łazienki? Czy jeśli nie zostanie uwzględnione to w umowie, to najemca ma prawo ... Zobacz wątek
2013.2.26 14:54:48
Dizalki rolne
Witam niewiem czy pisze w odpowiednim dziale.Od 18 stalem sie prawnym wlascicielem dzialek rolnych o pow 2.03 ha przeliczeniowe 3.Nie jestem rolnikiem nie oplacam skladki krus(juz drugi rok powinienem ... Zobacz wątek2013.2.26 14:37:10
Umowa śmieciowa
Umowa śmieciowa i owszem powinna wejść w życie , lecz jeżeli Gmina ustala opłaty od każdego zameldowanego mieszkańca , czy dzieci do lat 18 uczące się a nie zarabiające mają płacić za śmieci? ... Zobacz wątek2013.2.26 13:51:40
Odzyskanie zadatku
Witam,Jestem kupującym mieszkanie własnościowe, podpisałem umowę kupna -sprzedaży , najprostszy wzór(pierwszy z googli)
Po 3 dniach chciałem zrezygnować z dwóch powodów
1.sprzedający ... Zobacz wątek
2013.2.26 13:45:20
staż w prokuraturze
zakwalifikowałem sie do drugiego etapu konkursu i mam pytanie czego sie spodziewać bo jest test z umiejetnosci praktycznych ... Zobacz wątek2013.2.26 12:14:50
Strona z darowiznami - dziwny przypadek
Jestem studentem (studia dzienne). Do pewnego momentu studiów prowadziłem swoją działalność gospodarczą, ale czasami brakowało czasu, a efektem tego były starty w firmie.Chciałbym stworzyć ... Zobacz wątek
2013.2.26 12:4:23
proszę o pomoc w sprawie podziału
WitamMoi rodzice mają gospodarstwo rolne. Sprawa przedstawia się tak kilkanaście lat temu jeszcze gdy żył dziadek, całą ziemnię rodzice mojej mamy przepisali na najmłodszą siostrę (w sumie ... Zobacz wątek
2013.2.26 11:51:30