Forum prawne (strona 315)

czy coś mi się należy?

czy coś mi się należy?
witam uprzejmnie Panie Jakubie,
mam dopiero ukończone 18 lat i dziś matka wyżuciła mnie z domu. ogólnie nie mam ojca, zdinał w 2004 roku. wiem że ja i moje rodzeństwo(brat ... Zobacz wątek

0 odpowiedzi

2013.3.2 16:12:3

Praca w Niemczech

Witam, od trzech muiesięcy mam działalność w Niemczech. Pracuję jako opiekunka do osób starszych. W poszukiwaniu pracy pośredniczy mi niemiecka firma, która pomaga mi w założeniu działalności, ... Zobacz wątek

0 odpowiedzi

2013.3.2 16:6:19

czy osp może wystawić rachunek?

OSP może wystawić rachunek, o ile ma zarejestrowaną dziełaność gospodarczą.
Natomiast, jesli nie prowadzą dziełalnościgospodarczej mogą wydać poświadczenie o otrzymaniu pieniędzy (nie jest ... Zobacz wątek

1 odpowiedzi

2013.3.2 13:21:19

czy sprzedawca w sklepie jubilerskim może skupować złoto bez żadnej kwalifikacji

czy sprzedawca w sklepie jubilerskim może skupować złoto bez żadnej kwalifikacji dziś szef sklepu jubilerskiego przychodzi do pracy i powiada pracownikom że od dziś oprócz sprzedaży będą ... Zobacz wątek

0 odpowiedzi

2013.3.2 12:31:16

sprawa alimentacyjna

dziekuje Ci bardzo za pomoc;) ... Zobacz wątek

5 odpowiedzi

2013.3.2 12:28:21

Witam mam pytanie cały poprzedni rok tzn 2012 byłam na urlopie wychowawczym płatnym skąd powinnam

Witam mam pytanie cały poprzedni rok tzn 2012 byłam na urlopie wychowawczym płatnym skąd powinnam dostać jakieś papiery do rozliczenia podatkowego ? z zusu z urzędu skarbowego ... Zobacz wątek

0 odpowiedzi

2013.3.2 10:59:28

witam jak musi byc umowa zeby dostac koroniowke?

witam jak musi byc umowa zeby dostac koroniowke? za porozomieniem stron ? ... Zobacz wątek

0 odpowiedzi

2013.3.2 10:51:20

Szanowni Państwo, Czy przedawniło mi się roszczenie, za naprawę auta które zostało rozbite przez

Szanowni Państwo,