Forum prawne (strona 858)

Umowa zlecenie z umową o pracę - co jeśli nie podpiszę zlecenia?

Mam podpisana umowę o pracę na 0,05 etatu z główną siedzibą firmy na 3 miesiące (okres próbny), po to, by mieć dostęp do systemu. Dodatkowo z bezpośrednim przełożonym mam umowę zlecenie na ... Zobacz wątek

0 odpowiedzi

2007.4.25 19:48:21

Molestowanie - wypełnij proszę ankiete

Witam, Jestem studentką socjologii, piszę pracę na temat świadomości molestowania seksualnego w miejscu pracy. Pod tym adresem: http://webankieta.pl/ankieta/w37xrjq6chu znajduje się anonimowa ankieta, ... Zobacz wątek

0 odpowiedzi

2007.4.25 9:48:55

Fałszywe oskarżenia i donosy sąsiada

Witam Bardzo proszę o pomoc. Mój problem z sąsiadem zaczął się kiedy zgodziłem się być świadkiem w sprawie o pobicie, którgo sasiad był sprawcą. Jest to były policjant. Ze wszystkimi sąsiadami ... Zobacz wątek

5 odpowiedzi

2007.4.24 21:40:2

Nieuzyskany bankowy tytuł egz., a weksel in blanco

każdy kto nabędzie weksel przez indos , powinien postarać sie również o deklaracje wekslową (mówię o firmie windykacyjnej , jeżeli odkupiła weksel od banku ) gdyż weksel wypełnia sie ściśle ... Zobacz wątek

2 odpowiedzi

2007.4.24 11:26:9

Dotkliwe pobicie

prawda była...pobili mnie i mojego chłopaka i co i nic...na komendzie spisali tylko protokół o groźbie...i tyle...żenada!!!polska rzeczywistośc ... Zobacz wątek

5 odpowiedzi

2007.4.23 23:13:7

Allegro - wygrana aukcja

Wygralem aukcje: http://allegro.pl/item184610862_alternator_rozrusznik_po_regeneracji_tanio_.html W aukcji jest informacja ze wygralem wszystki alternatory i rozruszniki do osobowych aut. W ewentualnej ... Zobacz wątek

0 odpowiedzi

2007.4.23 17:28:23

Zwrot wynagrodzenia

Wydaje mi się, że to jest problem pracodawcy a nie Pana jako byłego pracownika. Nawet gdyby było inaczej, to z tego co pamiętam, roszczenia pracodawcy względem pracownika przedawniają się z upływem ... Zobacz wątek

1 odpowiedzi

2007.4.23 17:2:14

siostra nie oddaje długu!!