Archiwum Forum Lipiec 2012
(459 tematów na forum)
-
Problem z odzyskaniem kaucji za najmowany pokój.
przez: klemijuh | 2012.7.1 11:57:33
Witam, jestem kompletne zielony jeśli chodzi o prawo także zgłaszam się z prośbą do osób które z całą pewnością wiedzą więcej ode mnie na temat prawa. Mianowicie chciałbym się Was (...) czytaj dalej»
-
Brak pieczątki immiennen na świadectwie pr, czy to błąd?
przez: mongobilly | 2012.7.1 18:25:8
Otrzymałam świadectwo pracy opieczętowane pieczątką firmową a na tym podpis Prezesa (czytelny) i z tym świadectwem chciałam zarejestrować się w Urzędzie Pracy, niestety Pani urzędniczka odrzuciła (...) czytaj dalej»
-
Pozwany nie został prawidlowo powiadomiony przez sąd na sprawę rozwodową
przez: polinska2006 | 2012.7.1 21:43:50
Rok temu złożyłam sprawę o rozwód z alimentami na mnie z winy męża. (Sprawa o alimenty na dziecko już była wcześniej.) Z mężem nie mieszkam już 3 lata, ja w Polsce, a on za oceanem. Mąż (...) czytaj dalej»
-
Wypowiedzenie umowy handlowej z naruszeniem zawartych tam zapisów (samozatrudnienie)
przez: tomek_W12 | 2012.7.2 8:5:23
Ktoś pomoże? czytaj dalej»
-
przez: dafne6 | 2012.7.2 9:11:27
czyli nie trzeba być katolikiem tylko być obeznanym w prawie kanonicznym, i kościelnym? w sumie mądrze. czytaj dalej»
-
Cofnięcie darowizny jest możliwe?
przez: michalineczka | 2012.7.2 9:12:40
Dziękuje panu za odpowiedź;) poszukam sobie teraz co to jest ta rażąca niewdzięczność. czytaj dalej»
-
przez: henio_k | 2012.7.2 9:14:21
ogólnie chodzenie z nożem dłuższym niż 11 cm. to już wykroczenie. a z tego co wiem to z krótszym ale np. sprężynowym który nożem harcerskim ani scyzorykiem nie jest też może być problemem. (...) czytaj dalej»
-
przez: joannna31 | 2012.7.2 9:15:59
Zakładając że jest pani pełnoletnia i posiada pani prawo jazdy, to nie. Jak jest pani pełnoletnia i nie posiada prawa jazdy, to warto zrobic dla samej siebie, zeby znac znaki i przepisy, karta nic (...) czytaj dalej»
-
Godziny nadliczbowe nocne- jaka kwota?