Archiwum Forum Lipiec 2013
(263 tematów na forum)
-
Basen w ogrodzie - ograniczenia zabudowy działki
przez: michal.poreda | 2013.7.22 22:35:39
Witam. Chciałbym zrobić sobie mały basenik w ogrodzie. Wiem, że mamy narzucone że zabudowa nie może przekraczać 24% powierzchni działki. To dom rodziców(jestem studentem i mieszkam z nimi), i (...) czytaj dalej»
-
Czy można podpisać umowę na męża w firmie pożyczkowej
przez: agnieszka.matiuc | 2013.7.22 22:49:25
Dziękuję za odpowioedź czytaj dalej»
-
Mieszkanie komunalne dla pary z dzieckiem bez ślubu w Warszawie
przez: Michał | 2013.7.23 9:51:52
Witam. Jestem bezdzietnym rozwodnikiem, a moja partnerka jest także po rozwodzie, lecz ma sześcioletnią córkę. Ona ma 27 lat ja 32. Nie jesteśmy małżeństwem. Chcielibyśmy starać się o mieszkanie (...) czytaj dalej»
-
Zakup serwisu internetowego na Allegro - brak faktur potwierdzających
przez: faszynski | 2013.7.23 12:16:36
Cześć, Na allegro zalicytowałem w aukcji kupna serwisu internetowego. Następnie wymieniłem kilka e-maili ze Sprzedającym W opisie przedstawił zarobki serwisu, więc go poprosiłem o kopie (...) czytaj dalej»
-
Remont wynajętego mieszkania - wymogi właściciela po latach
przez: dobrynka2 | 2013.7.23 12:42:40
Wynajeliśmy mieszkanie na okres 10 lat(para w średnim wieku). Ponieważ mieszkanie było zniszczone postanowilismy je wyremontować jak swoje,a więc całkowity remont łazienki (nowa armatura, płytki, (...) czytaj dalej»
-
Wypadek w pracy - brak przedłużenia umowy i problem z ZUS
przez: efdz9ejkej | 2013.7.23 13:4:4
Witam, mam problem i nie wiem co mogę teraz zrobić otóż 14 czerwca miałem wypadek w pracy, do 30 czerwca miałem ważną umowę o prace, dostałem do 4 lipca chorobowe i nie przedłużono mi umowy, (...) czytaj dalej»
-
Przymusowe leczenie alkoholika - czy można zmusić do terapii
przez: osobka | 2013.7.23 17:24:3