Forum prawne

Brak odbioru w terminie umówionym

Witam. Wykonywałem u klienta remont mieszkania (umowa o dzieło). Po wykonaniu 3 etapu prac zgłosiłem klientowi e-mailem zakończenie etapu prac. Poinformowałem klienta równiez telefonicznie. Zgodnie z zapisami umowy miał 5 dni na odbiór moich prac. Po 10 dniach od daty zgłoszenia klient nie wniósł żadnych uwag oraz zastrzeżeń. Zgodnie z 647kc klient był zobowiązany dokonac odbioru a zwłaszcza w terminie umówionym. Czy pomimo reakcji klienta (brak uwag/zastrzeżen co do wykonanych prac) mam prawo wystawić fakturę w celu otrzymania należnego wynagrodzenia???

2024.1.30 19:49:26

Nie ma jeszcze odpowiedzi w temacie: Brak odbioru w terminie umówionym

DODAJ POST W TEMACIE

Aby odpowiadać na forum musisz się zalogować!

Masz inne pytanie do prawnika?

Potrzebujesz pomocy prawnej?

Zapytaj prawnika