Forum prawne (strona 519)

Praca w soboty

Pracuję jako stażystka w sklepie spożywczym, dodatkowo uczę się zaocznie. o czym PUP został poinformowany. Często pracuję w soboty za co dostaję wolny poniedziałek. Czy mogę odmówić pracodawcy ... Zobacz wątek

4 odpowiedzi

2011.10.7 13:39:15

Praca kierowcy - wymiar czasu pracy

Czy ktoś wie jakie przepisy odnosza sie do czasu pracy kierowców Taxi pracujących w korporacji ? Czy taki kierowca nie podlegajacy KP , moze pracowac nawet 24 h na dobę? ... Zobacz wątek

0 odpowiedzi

2011.10.7 13:38:10

zwolnienie lekarskie a pierwsza praca

Witam, czy w pierwszym miesiącu nowej pracy można iść na L4? Od kiedy przysługuje możliwość dłuższego zwolnienia lekarskiego? ... Zobacz wątek

0 odpowiedzi

2011.10.7 13:36:22

adres zameldowania dziecka.

Dziecko po urodzeniu jest meldowane w miejscu gdzie zameldowana jest matka. ... Zobacz wątek

1 odpowiedzi

2011.10.6 22:56:47

Darowizna po śmierci męża

Najpierw sugerowałbym uregulować kwestie spadkowe po wujku. Nawet jeżeli jego bracie nie żyją, w ich miejsce wchodzą ich dzieci. Trzeba przeprowadzić sprawę spadkową po wuju. Jeżeli okaże się ... Zobacz wątek

1 odpowiedzi

2011.10.6 22:7:44

naleznosc od dluznika

Jeżeli pożyczka nie dotyczy z dwóch stron podmiotów gospodarczych, to termin przedawnienia roszczenia o zwrot pożyczki wynosi 10 lat. Pożyczka powyżej 500 zł powinna być potwierdzona ... Zobacz wątek

1 odpowiedzi

2011.10.6 21:56:37

Bezprawna podwyżka czynszu

Jeżeli podwyżka czynszu jest niezasadna, lub zasadna ale nie w tej wysokości, można wnieść do Sądu pozew o ustalenie niezasadności tej podwyżki. Ciężar udowodnienia, iż podwyżka była zasadna ... Zobacz wątek

1 odpowiedzi

2011.10.6 21:35:9

Przepisanie części nieruchomości ( poddasza) jakie procedury?

Witam

Chciałbym dowiedzieć się jak wygląda procedura przepisania części nieruchomości (poddasza ok 150m2) z ojca na syna . Jakie czynności i w jakiej kolejności należy podjąć aby dokonać ... Zobacz wątek

0 odpowiedzi