Forum prawne (strona 569)

Prawo na UJ - rekrutacja 2011

Cześć Maturzyści!!!

Jak tam maturki?! Ja tez zdawałem w tym roku maturę i chce spełnić swoje marzenie dostając się na prawo!
Oczywiście wybrałam królewskie miasto Kraków. Czy jest wśród ... Zobacz wątek

0 odpowiedzi

2011.5.19 11:8:18

w ogródkach piwnych możesz palić dowoli !!!!

Cześć!

Ostatnio się doczytałem, że ustawa antynikotynowa nie jest zbyt precyzyjna :D Nie reguluje kwestii palenia na zewnątrz restauracji/pubu. Wychodzi na to że do woli można palić w ogródkach ... Zobacz wątek

0 odpowiedzi

2011.5.19 11:1:0

pieniądze za niewykorzystany urlop?!

Dzień dobry!

Zostałam zwolniona z powodu likwidacji stanowiska. Mam 2 tygodniowe wypowiedzenie. Jednak nie wykorzystałam przysługującego mi urlopu, czy należą mi się jakieś pieniądze za ten ... Zobacz wątek

0 odpowiedzi

2011.5.19 10:52:13

praca wakacyjna dla studentów

Witam!

Czy studenci zawsze muszą się rozliczać?

Jestem Studentką i chcę sobie dorobić dorywczo w wakacje w restauracjach na krakowskim rynku. W ubiegłym roku pracowałam jako pomoc kuchenna ... Zobacz wątek

0 odpowiedzi

2011.5.19 10:35:59

Prawo na UJ czy UW

Hej Przyszli Studenci!

Znalazłam na necie ranking uczelni wyższych. Ja mieszkam nad morzem i marzy mi się studiowanie prawa. Z tego rankingu wynika, że najlepsze uczelnie na których jest prawo ... Zobacz wątek

0 odpowiedzi

2011.5.19 9:2:37

Zajęcie wynagrodzenia-spłata kredyru

witam mam pytanie czy bank moze zajac wynagrodzenie jezeli sa nie splacone trzy raty tzn dwie splacone jedna dwa dni po terminie = jakiies odsetki? proszeo o odpowiedz ... Zobacz wątek

4 odpowiedzi

2011.5.18 20:11:55

były zabierze mi dziecko?

Nie ma takiego prawa w Niemczech, które zakazuje przebywanie syna w Polsce. Syn pozostanie z tym rodzicem, któremu sąd przyzna opiekę na dzieckiem, jeśli do takiego rozstrzygnięcia dojdzie. Natomiast ... Zobacz wątek

1 odpowiedzi

2011.5.18 16:40:23

Zmiana Uniwersytetu.