Archiwum Forum Kwiecień 2013
(419 tematów na forum)
-
Czy pracodawca może zmieniać dni wolne za nadgodziny w soboty
przez: robson777 | 2013.4.11 15:11:24
Pracuję na 3 zmiany od poniedziałku do piątku po 8 godzin. Dodatkowo w styczniu musieliśmy się stawić do pracy w trzy soboty za 3 dni wolne w innych dniach które miały być podane niebawem i zostały (...) czytaj dalej»
-
Odszkodowanie za kontuzję podczas meczu piłki nożnej
przez: sewa83 | 2013.4.11 15:55:4
Podczas meczu piłki nożnej zostałem brutalnie sfaulowany w wyniku czego skręciłem kolano (uszkodzenie kości, więzadeł, łękotek itd.) Na skutek kontuzji przebywam na zwolnieniu lekarskim wobec (...) czytaj dalej»
-
Odszkodowanie od gazety za wykorzystanie zdjęcia bez zgody autora
przez: Iza | 2013.4.11 16:19:15
Czy mogę liczyć na jakieś odszkodowanie pieniężne ze strony gazety? Mianowicie chodzi o to, że pewna gazeta miejska opublikowała zdjęcie mojego autorstwa (jestem fotografem-amatorem) w użyciu (...) czytaj dalej»
-
Czy dziedziczę należność po krewnej z wygranego zachowku po mężu
przez: Bodzio. | 2013.4.11 17:14:45
Witam. dziedziczę po mojej zmarłej krewnej, która tuż przed śmiercią wygrała sprawę o zachowek po swoim zmarłym mężu, ale nie zdążyła zabrać się do wyegzekwowania gdyz zmarła. Nadmieniam, (...) czytaj dalej»
-
Odszkodowanie za obniżenie wartości gruntu przez linię wysokiego napięcia
przez: remi81 | 2013.4.11 17:38:7
witam Pana, Pytanie czy już ktoś Panu w tym temacie pomógł? Pozdrawiam Remigiusz Szubcislki mail; remigiuszszubcilski@gmail.com czytaj dalej»
-
Upoważnienie narzeczonej do konta - czy to bezpodstawne wzbogacenie?
przez: mrozowskim | 2013.4.11 19:19:0
Proponuję Pani złożyć identyczne zeznania w sądzie i wykazać, że żyliście z Pani pieniędzy, a pieniądze partnera były odkładane na konto. Ustalenia pomiędzy Wami były takie, że to mają (...) czytaj dalej»
-
Zwolnienie lekarskie w ciąży po umowie zlecenie - jakie świadczenia?
przez: CZARNY1980 | 2013.4.11 22:54:2