Co sądzicie o Lexperto? (pożyczka 1500 zł) - forum prawne
W 2010 wziąłem pożyczkę w vivusie na kwotę 1500 zł na 30 dni. Nie spłaciłem tej kwoty i z początku przedłużałem termin spłaty (chyba co 3 miesiące). Wczoraj zadzwonił do mnie jakiś facet żądający spłaty długu, nie przedstawił się, ale domyśliłem się o jaki dług chodzi. Pisma żadnego nie dostałem, ale pewnie lada dzień przyjdzie jakieś "wezwanie" i co wtedy? Przez swoją głupotę mogę ponieść znaczące konsekwencję? Czy warto poradzić się tej kancelarii prawnej? Porada jest faktycznie za darmo czy jakoś ściągają kasę? Jestem kompletnie zielony w temacie. I jak to jest z przedawnieniem?
Odpowiedzi w temacie: Co sądzicie o Lexperto? (pożyczka 1500 zł) (7)
Witam , ma kredyt w bank WBK, na 30 tys, moje raty były w wysokości 900zł,
Oczywiście wszystko było ok do chwili, kiedy miałam stałą pracę. Teraz już nie mogę
wpłacać takiej kwoty i zalegam z ratami . Znajomy polecił mi kancelarie Lexperto , gdzie porada telefoniczna jest bezpłatna .Mogę powiedzieć iż spotkałam się z miłą i fachową obsługą.Sprawa moja została skierowana na dalsze szczeble bankowe i rozpatrzona pozytywnie.
Proszę o przeniesienie wątku do: http://e-prawnik.pl/forum/biznes/windykacja-naleznosci/
Poza tym najgorsze co zrobiłeś to uiszczanie opłat na przedłużenie spłaty chwilówki. Krótko mówiąc, płaciłeś im za to by samemu nie płacić, a dług nie był spłacany tylko sobie trwał. W Lexperto poradę faktycznie masz darmową.
To wygląda mniej więcej tak. Klienci mają problemy finansowe, są zadłużeni i ta kancelaria ma zapewnić rozwiązanie problemu. Oczywiście za jakąś opłatą. Tak działają firmy oddłużające i zanim się na jakąś zdecyduje warto sprawdzić, która co oferuje i za ile.
Porada może i darmowa, ale potem trzy stówki zapłacić musiałem, w każdym razie pismo do banku sporządzili i teraz czekam na odpowiedź. Nie wiem tylko jak to będzie dalej wyglądać, gdy bank nie przystanie na te warunki.