Forum prawne (strona 826)

Wynagrodzenie za 2 tygodnie

Czy pracodawca może nie wypłacić mi wynagrodzenia za przepracowane 2 tygodnie tylko dlatego że powiedziałem mu iż będę pracował do niedzieli a plany się zmieniły i pracowałem do czwartku. I ... Zobacz wątek

0 odpowiedzi

2008.10.2 21:11:20

Zawodowy kurator sądowy

Witam. Skończyłem studia psychoprofilaktyka społeczna 9 lat temu pracuję jako policjan. Czy mogę i mam szanse ubiegać się o kuratora sądowego? Co robić jakie podjąć kroki. Proszę o wzór podania ... Zobacz wątek

8 odpowiedzi

2008.10.2 18:56:3

Rozwód w ciąży!!

Popieram cię Kleo całkowicie.Ja też się rozchodzę,mąż nie dosyć że pije to na dodatek jest bardzo nieodpowiedzialny.I jesteśmy małżeństwem 20 lat,z tym człowiekiem się bardzo męczę.Wszystko ... Zobacz wątek

11 odpowiedzi

2008.10.2 17:36:39

Ojciec jest informatykiem w jakiej kwocie dziecko powinno dostać alimenty?

"Czy mogę sie powołać na to że on mogł by wiecej zarabiac gdyby tylko sie postarał?"

ty tez mogłabyś zarabiać gdybyś sie bardziej postarała... kij ma dwa końce ... Zobacz wątek

4 odpowiedzi

2008.10.2 11:1:50

Podpisanie umowy najmu z datą "wstecz"

bardzo dobre pytania... ciekawe jakie absurdalne odpowiedzi otrzymasz kolego? skoro sobie tak nasrałeś z kimś, że na ciebie chce donieść to na pewno nie jesteś przyjemnym gościem :) ... Zobacz wątek

1 odpowiedzi

2008.10.2 8:30:37

Czy osoba prywatna co kupiła odemnie samochód może rościć do mnie pretensje, lub czgokolwiek żądać?

Otóż sprzedałem tydzień temu samochód. Samochód do końca eksplaotowałem i było wszystko w porządku. Kupujący dokładnie go obejżał i wykonał jazdę próbną. Nie miał zastrzeżeń co do ... Zobacz wątek

0 odpowiedzi

2008.10.2 1:11:9

Pieniadze, czy jest jakis sposob na ich pozyskanie ?

Mam podobny problem, z tym że ojciec nie zapewnia mi prawidłowego wyżywienia i ubioru. Nie dostaję żadnych pieniędzy. Poza tym, mieszkanie jest zaniedbane i brudne, wszędzie jest kurz, pleśń albo ... Zobacz wątek