Forum prawne

Problem z Tauronem- windykacja, brak faktury

Witam. We wrześniu wnioskowałam o zwiększenie mocy w domu. Po krótkim czasie dostałam umowę oraz również Kalkulację opłaty za przyłączenie (314zł). Pkt 7 tej Kalkulacji mówi: "Należność należy regulować na konto bankowe wskazane na fakturze w terminie 30 dni od daty wystawienia faktury. Tauron Dystrybucja dostarczy Przyłączanemu Podmiotowi fakturę nie później niż 7 dni przed terminem płatności oznaczonym na fakturze. W przypadku gdy termin określony w zdaniu poprzednim nie zostanie zachowany, Tauron Dystrybucja na wniosek Przyłączanego Podmiotu odstąpi od naliczania odsetek za opóźnienie w płatności."
No więc czekałam na fakturę, ktora oczywiście nigdy nie nadeszła. W międzyczasie dzwoniłam 3 razy do Taurona, konsultantki 2 razy na mój wniosek kreowały nr zgłoszenia o wygenerowanie tejże faktury. I nic. W końcu, przed świętami przyszedł list o windykacji "długu". Znowu telefon, reklamacja zgłoszona, po 2 tyg nadal brak faktury, za to zawiadomienie listowne "przed sprzedażą długu". Konsultantki bezradne- one "nic nie mogą zrobić, jedynie kolejne zgłoszenia wygenerować", które nic nie dają. Mail w tej sprawie także wysłany. Teraz mówią, ze przecież mogę zapłacić bez faktury. Ale teraz nie mam zamiaru tego płacić- bo co to ma znaczyć- faktury nie potrafią wystawic ale windykację owszem??? Co powinnam zrobić w tej sprawie? Postawić na swoim i "czekać" na fakturę?

2020.1.3 9:45:11

Nie ma jeszcze odpowiedzi w temacie: Problem z Tauronem- windykacja, brak faktury

DODAJ POST W TEMACIE

Aby odpowiadać na forum musisz się zalogować!

Masz inne pytanie do prawnika?

Potrzebujesz pomocy prawnej?

Zapytaj prawnika