Forum prawne (strona 323)
Otwarcie działaności gospodarczej na terenie innego powiatu i gminy ?
Uda się Pan do urzędu gminy oraz skarbowego i tam dowie się Pan wszystko, co Pana interesuje. ... Zobacz wątek2013.2.6 19:41:13
alimenty a skreslenie z listy studentow
Dzień Dobry !Mam 22 lata, studiuję na III roku,
lecz powinęła mi się noga w tym semestrze i będę powtarzać rok od października,
alę zostanę skreślona z listy studentów już za parę ... Zobacz wątek
2013.2.6 19:31:11
Jak to będzie z tym mieszkaniem
Nie wiem czy w dobrym dziale pisze.Chciałam się zapytać czy mam prawo do mieszkania, w którym obecnie mieszka mój ojciec ze swoją nową kobietą ( nie są w związku małżeńskim) i ich córką.
Ja, ... Zobacz wątek
2013.2.6 18:50:9
odliczenia od uzyskanego przychodu z najmu
Witam, odziedziczyłam po ojcu spółdzielcze własnościowe mieszkanie . Jest ono zadłużone . Wynajęłam je, jestem na etapie zgłoszenia faktu wynajmu do Urzędu Skarbowgo . Bardzo proszę o informację ... Zobacz wątek2013.2.6 18:23:21
Egzekucja komornicza - pytania.
Drodzy Państwo.Otrzymałem dziś pismo od komornika. Byłem tego świadom, że w końcu kiedyś się odezwie, gdyż nie uregulowałem kwoty za zerwanie umowy z siecią T-Mobile. Pierwszy raz mam do ... Zobacz wątek
2013.2.6 17:14:57
co zrobić jeśli sąsiad na podwórku komunalnym sadzi drzewko które uniemożliwia wyjazd autem
co zrobić jeśli sąsiad na podwórku komunalnym sadzi drzewko któreuniemożliwia wyjazd autem
sąsiad posadził swierk na wspólnym podwórku który uniemożliwia wyjazd autem jakie kroki podjąć ... Zobacz wątek
2013.2.6 12:13:27
Jakie ulgi przysługują w 2013 na remont mieszkania spoldzielczego własnosciowego.
Jakie ulgi przysługują w 2013 na remont mieszkania spoldzielczego własnosciowego. ... Zobacz wątek2013.2.6 11:57:49
Projekt Obywatelski 2013
195 tys. podpisów, 19,5 k to by było 19500. Więc pomyłka jakaś. Już jest prawie dwa razy więcej podpisów niż trzeba. ... Zobacz wątek2013.2.6 8:54:28
Bójka a pobicie --- dziwna interpretacja policji.