Forum prawne (strona 470)
Podział majątku z rodziną męża po jego śmierci
Mam takie pytanie czy po śmierci męża będe musiała dzielić się naszym wspólnym majątkiem z jego rodziną? Nie mieliśmy wspólnie dzieci ale ja mam dziecko z poprzedniego małżeństwa, czy to ... Zobacz wątek2011.9.20 13:47:4
Darowizna działki bez notariusza - czy możliwa umowa nienotarialna?
Mam takie pytanie, chcielibyśmy załatwić darowiznę działki, ale czy można to zrobić bez notariusza ? Czy taka umowa musi zawsze być spisywana notarialnie? ... Zobacz wątek2011.9.20 13:43:33
Wyrzucenie z domu przez rodziców po osiemnastce
Witam, mam 17lat, jestem uczennicą 2klasy technikum, mam problem z rodzicami, mama nie che dawać mi pieniędzy na ubezpieczenie do szkoły, kazała mi zrezygnować z nauki i zarabiać na siebie, pochodzę ... Zobacz wątek2011.9.20 13:11:6
Elektroniczne deklaracje i zaświadczenia podatkowe
No to nie za fajnie by było gdyby nic z tego nie wyszło... tyle pieniędzy w błoto.. ... Zobacz wątek2011.9.20 13:1:26
Alimenty przy studiach zaocznych i pracy - prawa i obowiązki
Czy jeśli zacząłem studia w trybie zaocznym i pracuje równocześnie to co dzieje się z alimentami? Ojciec przestał je przysyłać, ale nie składał żadnych dokumentów w tej sprawie. Co mogę zrobić? ... Zobacz wątek2011.9.20 12:25:26
Zmiana adresu zamieszkania po wyroku rozwodowym
Czy po wyroku sądu o rozwodzie i widzeniach z dzieckiem, żona może zmienić adres zamieszkania? Nie zmieniła meldunku ale wyprowadziła się z dzieckiem do brata, na początku mówiła że tylko na ... Zobacz wątek2011.9.20 12:23:22
Wyjazd za granicę z dzieckiem mającym paszport bez zgody ojca
Czy jak dziecko ma już wyrobiony paszport to może wyjechać ze mną na wczasy za granice? czy muszę mieć jakieś pozwolenie ojca na to ? czy mogą mnie zatrzymać na granicy jeżeli nie będę posiadac ... Zobacz wątek2011.9.20 12:18:7
Obliczanie zmniejszenia długu alimentacyjnego przy płatnościach przez komornika