Forum prawne (strona 535)
błąd pracodawcy w naliczaniu godzin
Witam ,jestem lekarzem pracuje w prywatnej przychodni.0d 5 lat pracuje w tym samym wymiarze godzin-102 godz miesięcznie w tym jedna sobota w mcu -6 godz.W umowie o prace na czas nieokreslony mam zapisane ... Zobacz wątek2011.8.18 19:35:51
Reklamacja- co jeszcze można zrobić??
31maraca 2010r zakupiłam quada na akumulator dla dziecka koszt 600zł.Po 3dniach przestał jeździć, i po 7dniach od daty zakupu zawiozłam towar do reklamacji. Zostaliśmy źle potraktowani przez ... Zobacz wątek
2011.8.18 18:8:25
ojciec dziecka najpierw szkodził i sie nie interesował a teraz chce byc tatusiem
Proponuję, żeby Pani zaczęła stosować zasadę myślenia samemu za siebie. Odnośnie kredytu nie wiele może Pani zrobić, na tym trzeba było pomyśleć przed podpisaniem umowy kredytowej, ale może ... Zobacz wątek2011.8.18 15:11:28
podatek od weksla
Jeżeli został wystawiony zgodnie z przepisami prawa ekslowego , to jest zwolnieony z podatku od czynności cywilno prawnych. ... Zobacz wątek2011.8.18 15:6:26
Oszustwo przy zakupie tekstów
Pozostaje tylko złożenie pozwu o zwrot pieniędzy z powodu braku realizacji świadczenia drugiej strony. Wymiana korespondencji może być dowodem w sprawie. ... Zobacz wątek2011.8.18 14:53:14
oszustwo na allegro
Mam taka sprawę, zostałem oszukany na allegro, sprzedawca pewnie chciał wyłudzić pieniądze wystawiając aukcję z innym przedmiotem niż wysłał, gdzie mam coś takiego zgłosić? Najpierw na policje ... Zobacz wątek2011.8.18 14:49:41
jak opodatkować podnajem ?
Zwolnienie nie będzie przysługiwac jeżeli lokal wynajmie się firmie deweloperskiej. ... Zobacz wątek2011.8.18 14:44:35
słup energetyczny
1. To czy można budować i w jakiej odległości od słupa zależy od rodzaju linii zasilającej. Najlepiej zapytać o to w lokalnym zakładzie eenrgetycznym gdyż to również z nimi trzeba będzie uzgodnić ... Zobacz wątek2011.8.18 14:21:40
jak założyć księgi wieczyste