Forum prawne (strona 600)

Egzekucja komornicza w miejscu zamieszkania dziecka dłużnika

Witam
Jestem DŁUŻNIKIEM i prowadzone jest przeciwko mnie postępowanie egzekucyjne
Komornik sądowy chce zająć ruchomości znajdujące się w miejscu zamieszkania mojego dziecka
1. Nie jestem ... Zobacz wątek

0 odpowiedzi

2011.3.29 23:40:26

Prośba o wypełnienie ankiety do mojej mgr (umowy licencyjne)

Hej,

Jeżeli ktoś znajdzie chwilę wolnego czasu, to proszę o wypełnienie ankiety do mojej pracy mgr na temat umów licencyjnych na oprogramowanie. Jestem studentem informatyki, a nie prawa, dlatego ... Zobacz wątek

0 odpowiedzi

2011.3.29 23:19:59

Świadectwo pracy - zmiany w art. 97 § 1 Kodeksu pracy od 21 marca 2011 !

?Jeżeli pracownik pozostaje w zatrudnieniu u tego samego pracodawcy na podstawie umowy o pracę na okres próbny, umowy o pracę na czas określony lub umowy o pracę na czas wykonania określonej pracy, ... Zobacz wątek

0 odpowiedzi

2011.3.29 22:48:53

Ulga rehabilitacyjna 2011 - ulga na leki - sprawdź !

Do wydatków limitowanych zaliczamy również wydatki na leki przewyższające 100 złotych, jeżeli będą one zalecane przez lekarza specjalistę. Oznacza to, że jeżeli w ciągu miesiąca wydamy na ... Zobacz wątek

0 odpowiedzi

2011.3.29 20:50:42

Ulga rehabilitacyjna PIT - kwota za wydatki limitowane - 2280 zł

W związku z wydatkami limitowanymi, podatnik ma prawo do odpisania ulgi w wysokości 2280 złotych rocznie. Ponadto do wydatków limitowanych zaliczamy również wydatki na leki przewyższające 100 złotych, ... Zobacz wątek

0 odpowiedzi

2011.3.29 20:49:7

Ulga rehabilitacyjna 2011 - jakie wydatki można odliczyć ??

Nie wszystkie wydatki poniesione przez osoby niepełnosprawne lub przez osoby utrzymujące osoby niepełnosprawne mogą być podstawą do dokonania odliczenia. Wydatki wchodzące w skład ulgi rehabilitacyjnej ... Zobacz wątek

0 odpowiedzi

2011.3.29 20:39:54

Czy jest możliwy wybuch III wojny światowej???

Witam Szanownych Forumowiczów!