Forum prawne (strona 598)
jazda samochodem z sadzonkami marihuany
witam serdecznie,załóżmy taką hipotetyczną sytuację. jadę z kolegą jego autem i wieziemy świeżo ukopane sadzonki marihuany. powiedzmy niewielkie, maksymalnie 30cm,z 3-4 sztuki. przewozimy je ... Zobacz wątek
2011.4.3 10:42:6
3 lata temu moja żona miała w szpitalu zabieg usunięcia woreczka żółciowego z kamieniami. Zabieg
3 lata temu moja żona miała w szpitalu zabieg usunięcia woreczka żółciowego z kamieniami. Zabieg był ok i zapomnieliśmy o sprawie. Jednak teraz żonę bolał brzuch, więc poszła do lekarza. Po ... Zobacz wątek2011.4.2 21:33:16
Jestem nauczycielem stażystą od września 2010 r. W listopadzie zostałem zatrzymany jadąc autem po
Jestem nauczycielem stażystą od września 2010 r. W listopadzie zostałem zatrzymany jadąc autem po alkoholu (0,51 promila)przekroczyłem o 0,1 dziesiętną granicę wykroczenia. Jak że nie byłem ... Zobacz wątek2011.4.2 16:37:53
Czy ubezpieczenie może pozwać osobę odpowiedzialną za niszczenie mienia, i jak to wygląda?
Czy ubezpieczenie może pozwać osobę odpowiedzialną za niszczenie mienia, i jak to wygląda? Mój znajomy zatagował kamienicę, która jest ubezpieczona. Chce sam na własną rękę odnowić zniszczone ... Zobacz wątek2011.4.2 13:32:1
Legalne wyrejestrowanie się z ZUS-u.
proszę na mój adres e-mail: janusz.limanowka@wp.pl przysłać zapytanie, lub sprawdzić na stronie: zus-nie.blogspot.pl/ lub: http://www.twoj.zuszagranica.pl są tam wszystkie informacje jak legalnie ... Zobacz wątek2011.4.2 11:20:29
Ceny WODY idą w górę !!!!
Woda to podstawowy produkt bez, którego żaden człowiek nie może żyć, inne elementy potrzebne do życia można zastąpić czymś innym. Dlatego woda podobnie jak w Irlandii powinna być darmowa i ... Zobacz wątek2011.4.2 10:7:30
Samochody na chodniku dla pieszych!!!