Asertywna komunikacja

Odpowiedzi w temacie (0)

Ochojski

11.3.2012

Asertywność jest taką kompetencją, która może pomóc Ci rozwinąć swoją karierę a także wzmocnić relacje z bliskimi. Dzięki temu, że będziesz bardziej świadomy swoich emocji a także nauczysz się rozpoznawać rozmaite stany u innych i lepiej je rozumieć, Twoje relacje z ludźmi staną się bardziej satysfakcjonujące. Będziesz również potrafił pracować efektywniej, ponieważ nauczysz się lepiej radzić sobie ze stresem w relacjach z otoczeniem i własnej pracy. Cele szkolenia: Nabycie podstawowej wiedzy na temat asertywności. Nauka technik dopasowania i prowadzenia w komunikacji dzięki czemu szybciej nawiążą kontakt ze swoim rozmówca i zrozumieją go lepiej, Doskonalenie umiejętności komunikacji z trudnym partnerem. Zwiększenie własnej samoświadomości. Korzyści dla uczestników: Dowiedzą się w jaki sposób lepiej zarządzać swoimi emocjami Poszerzą świadomość swoich praw w relacjach osobistych i społeczno-zawodowych i dowiedzą się w jaki sposób z nich korzystać Poznają werbalne i niewerbalne techniki komunikacji , dzięki którym będą lepiej nawiązywać i podtrzymywać kontakt z innymi Dowiedzą się w jaki sposób wpływać na zachowanie innych osób bez użycia manipulacji i agresji ? Rozwiną umiejętność reagowania na krytyczne oceny ? Dowiedzą się w jaki sposób konstruktywnie wyrażać krytykę i pochwały i nauczą się stosować tę wiedzę w praktyce ? Poszerzą umiejętność swobodnego wyrażania opinii i przekonań ? Dokonają analizy swoich nawyków i przekonań utrudniających pomyślne funkcjonowanie w życiu Zakres szkolenia: 1. Model efektywnej komunikacji, komunikacja werbalna i niewerbalna 3. Parafraza, klaryfikacja, pytania otwarte 4. Rodzaje zachowań w komunikacji ? korzyści z zachowania asertywnego 5. Moje prawa w relacjach z ludźmi 6. Jak komunikować własne potrzeby? 7. Jak konfrontować poglądy i wartości? 8. Jak likwidować zniekształcenia w komunikacji? 9. Jak reagować na agresje słowna? 10. Jak asertywnie wyrażać złość? 11. Asertywne wyrażanie krytyki Czas szkolenia: 30 godzin Metody pracy: - Wykłady, Praca w parach, Ćwiczenia, Studium przypadków, Dyskusje, Testy diagnostyczne Uczestnicy w ramach szkolenia otrzymają: - Skrypt szkoleniowy - Możliwość indywidualnych konsultacji w trakcie szkolenia - Certyfikat udziału w szkoleniu - Indywidualne sesje coachingowe do miesiąca po szkoleniu Ta oferta jest tylko naszą propozycją. Jeśli chcą Państwo otrzymać dokładny program szkolenia, chętnie przygotujemy go po wnikliwym badaniu potrzeb wśród Państwa pracowników. Inwestycja: Do negocjacji Trener: Władysław Ochojski Tel. 728 965 563 Mail: biuro@wladyslawochojski.pl

Nie znalazłeś odpowiedzi?

DODAJ POST W TEMACIE

Aby odpowiadać na forum musisz się zalogować!

Potrzebujesz porady prawnej?

PODOBNE TEMATY NA FORUM

ZOBACZ TAKŻE:

  • 11.5.2017

    Nowelizacja ustawy o systemie informacji oświatowej

    Nowelizacja ustawy o systemie informacji oświatowej oraz niektórych innych ustaw dotyczy m.in. architektury systemu informacji oświatowej – będzie ją stanowiła jedna, skonsolidowana baza (...)

  • 9.6.2014

    Nowe wsparcie dla rodzin wielodzietnych

    Zniżki w państwowych muzeach, galeriach, placówkach sportowych, parkach narodowych oraz w komunikacji publicznej czy PKP. Być może wkrótce także system zniżek obejmie partnerów (...)

  • 30.12.2017

    Sieć badawcza „Łukasiewicz” coraz bliżej!

    Głównym celem Sieci badawczej „Łukasiewicz” jest budowa zaplecza naukowego do realizacji strategicznych programów rządowych. Sieć ma stanowić pomost między nauką a (...)

  • 6.6.2016

    Przedawnienie roszczenia o wynagrodzenie ze stosunku pracy

    Roszczenie o wynagrodzenie pracownika wobec pracodawcy z tytułu stosunku pracy jest roszczeniem majątkowym, ulegającym przedawnieniu. Oznacza to że w razie dochodzenia przedawnionego roszczenia, pracodawca (...)

  • 25.1.2016

    Centralny Rejestr Restrukturyzacji i Upadłości

    Od 1 stycznia 2016 roku weszła w życie Ustawa z dnia 15 maja 2015 r. Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z 2015 r. poz. 978), która wprowadziła wiele zmian do dotychczasowych regulacji. (...)