Hotel - kto odpowiada za gości? - forum prawne
Witam,
W hotelu w którym pracuję wydarzyła się następująca sytuacja: Recepcjonista przyjmujący gościa nie poprosił zagranicznego gościa o zapłatę z góry, kierując się zasadą "rezerwacji gwarantowanej" (karta płatnicza podana na portalu rezerwacyjnym w celu gwarancji). Gość nie zgłosił się do wymeldowania, co poskutkowało brakiem zapłaty ok 2000 zł z jego strony. Karty nie da się obciążyć, gość nie odbiera telefonów ani nie odpisuje na maile, ewidentnie unika zapłaty.
Szefostwo Hotelu żąda uregulowania rachunku gościa przez wszystkich pracowników recepcji, bądź osoby która gościa przyjęła. Czy mogą zażądać od recepcji zapłaty za wykorzystany pokój, za niedopilnowanie gościa?
Nie ma jeszcze odpowiedzi w temacie: Hotel - kto odpowiada za gości?
DODAJ POST W TEMACIE
Aby odpowiadać na forum musisz się zalogować!
Masz inne pytanie do prawnika?