Jak złożyć skargę na przewoźnika? LOT. - forum prawne
Prosze o informacje, jak i gdzie mogę złożyć skarge na przewoźnika, linie lotnicze LOT?? opóźnienie lotu, potem problemy z bagażami podrecznymi ktore tylko w polsce moge sie zdarzyc, a latałem juz wieloma liniami miedzy oceanicznymi tez.
Odpowiedzi w temacie: Jak złożyć skargę na przewoźnika? LOT. (3)
Na początek należy zaznaczyć, że skarga do ULC powinna być zawsze poprzedzona złożeniem reklamacji w biurze linii lotniczych, inaczej nie będzie rozpatrywana.
Złożenie skargi należy rozpocząć od wypełnienia formularza, który możemy znaleźć na stronie internetowej Urzędu Lotnictwa Cywilnego.
Witam.
W zeszłym miesiącu podróżowałem z narzeczoną z Gdańska do Brisbane AU. Był to bilet łączony PLL LOT i Emirates Airlines. W Gdańsku po przejściu odprawy w momencie wsiadania na pokład samolotu zostaliśmy poproszeni przez panią z obsługi o nasze bagaż podręczny. Po zważeniu okazało się, że nasze torby przekraczają limit wagowy i zostały nam odebrane i wysłane jako bagaż normalny. Ponieważ samolot był spóżniony, nie pozwolono nam na wyciągnięcie niczego z naszych walizek, ani nie dano żadnego innego wyboru. Zostaliśmy poprostu "wepchnięci" do samolotu i powiedziano nam, że formalności załatwimy w Warszawie.
Po wylądowaniu okazało się, że nie możemy odebrać naszych walizeczek, bo zostały one nadane bezpośrednio do Brisbane AU. W momęcie wsiadania na pokład lini Emirates powiedziano nam, że jesli chcemy kontynułować dalszą podróż musimy zapłacić 9 000 PLN za dodatkowy bagaż, Który znajduje się w luku samolotu. Była to kwota znacznie przekraczająca wartośc naszych biletów, dlatego postanowiliśmy zrezygnować z dalszej podróży.
Znależliśmy się kilkaset kilometrów od naszych domów i rodzin. Nie mając innego wyjście, spędziliśmy noc w hotelu, kupiliśmy nowe bilety i w dalszą podróż do Australii wyruszyliśmy następnego dnie.
Przez niedbalstwo i przedmiotowe potraktowanie nas przez obsługe PLL LOt w Gdańsku, zostaliśmy postawieni przed faktem dokonanym co naraziło nas na spore koszty i ogromny stres. Nie dano nam możliwości wyciągnięcia czegokolwiek z bagażu podręcznego, ani nie poinformowano nas o astronomicznych kosztach co pozwoliło by nam zakończyć podróż jeszcze przed jej rozpoczęciem i spokojny powrót z bliskimi do domu.
Pisałem już skarge do PLL LOT w dniu 07 Sierpnia 2017, jednakże do tej pory nikt się ze mną nie skontaktował. Proszę o pomoc.
Pozdrawiam,
DODAJ POST W TEMACIE
Aby odpowiadać na forum musisz się zalogować!
Masz inne pytanie do prawnika?