Forum prawne

Mandat MPK i KW art. 121

Witam serdecznie. Parę dni temu jechałem na egzamin z Historii doktryn... i na smierć zapomniałem skasować biletu - chyba z nerwów. Zostałem złapany w zasadzie na ostatnim przystanku przez kontrolorów. I traz tak: -wyleitymowałem się legitymacją studencką i dowodem osobistym, z którego zostałem "spisany'" PAni kontroler nie wylegitymowała się, oraz błędnie wypełniła mandat - błędny numer autobusu, oraz kwota biletu którą powinienem uiścić - 2 zł. wpisane, zamiast 1zł. JEstem studentem i kara 63zł, fakt - sporo i trochę nie w smak mi płacić, choć wiem że nie powinienem.... Teraz pytanie. Jak do tego wszystkiego ma się art 121Kodeksu Wykroczeń. Czy muszę płacić firmie z którą MPK ma podpisaną umowę? Jest to moje pierwsze przewinienie. Czy napisac odwołanie. Pytam dlatego, że nie chcę później, aby ktoś ciągał mnie po sądach, czy "negocjatorzy" pukali do mych drzwi. Będe wdzięczny za opinie i rady. Pozdrawiam

(Elm0)

2004.1.30 0:0:0

Odpowiedzi w temacie: Mandat MPK i KW art. 121 (11)

Koles ja bym radzil ci to gowno zaplacic poniewaz wlasnie akorat dzisiaj bylem na policji za glupi mandat wiec zastanow sie czy warto !!

2005.4.7 22:31:8

grozi ci kolego 30dni do odsiadki grzywna albo prace społeczne ale na odsiadke to musza byc 3 wykroczenia z tego samego artykułu. najlepiej iść do mpk z koro błędnie wypełniła pani kanar mandat i zapłacisz ok 10zł opłaty manipulacyjnej

2008.4.14 18:51:24

CZEŚĆ MNIE 5 RAZY ZŁAPALI CO MAM ROBIĆ...POMOCY!!!

2008.5.18 21:25:8

najlepiepiej juz spierdalaj z polski bo na dlugo mozesz isc odsiedziec:D

2008.8.20 23:49:46