Forum prawne (strona 420)

Witam!Chciałabym się dowiedzieć jak długo Związek Banków Polskich może trzymać dane dłużnika.Staramy

Witam!Chciałabym się dowiedzieć jak długo Związek Banków Polskich może trzymać dane dłużnika.Staramy się z mężem o kredyt mieszkaniowy,dług został spłacony w 2008 roku a w bankach widnieje ... Zobacz wątek

0 odpowiedzi

2012.8.30 15:29:14

Sprzedaż działki a dochód na członka rodziny

Jestem studentem i nadchodzącym roku akademickim chciałbym ubiegać się o stypendium socjalne, do którego potrzebne jest m.in. zaświadczenie o dochodach na członka rodziny.

Czy pieniądze z pola ... Zobacz wątek

0 odpowiedzi

2012.8.30 15:13:54

pożyczka i weksel inwestycyjny a art 171 prawa bankowego

Chciałbym rozpocząć wątek poświęcony kwestii charakteru tego instrumentu do pozyskwiania kapitału przez firmę w kontekście prawa bankowego
1. Czy weksle jest pozyskiwaniem środków finansowych ... Zobacz wątek

0 odpowiedzi

2012.8.30 15:12:35

Umowa żlecenie POMOCY

Witam jestem tu nowy i chciał bym dowiedzieć się kilku rzeczy co do mojej umowy..
Tak więc pracuje w ochronie w systemie 24h/48h w niedziele mam dzień wolny według grafika a szef każe mi przyjść ... Zobacz wątek

0 odpowiedzi

2012.8.30 14:41:31

Staż nauczycielski a ciąża?

Witam,

Z rozpoczynam staż nauczycielski, umowa o pracę kończyć się z dniem 29.08.2013. Chciałabym prosić o informację, a mianowicie:
1. Jeśli zajdę w ciąże pod koniec stażu, czy moja umowa ... Zobacz wątek

0 odpowiedzi

2012.8.30 14:4:44

zmiana wspolwlasciciela mieszkania

Witam,
Żona ma kredyt na mieszkanie 50/50 z jej eks chłopakiem. Eks współopłacał kredyt przez 2 lata, po czym sie wyprowadzil i juz nie placil.
Teraz my z żoną opłacamy kredyt, a pan eks nie ... Zobacz wątek

0 odpowiedzi

2012.8.30 13:10:22

Kredyt konsumencki - czym to sie je?