Forum prawne (strona 820)

POMOCY, Błagam

nim dwójkę chłopców. Sędzina zadawała mi mnóstwo pytań. MIała do mnie pretensje że ja nie pracuję. Ale musze opiekowac sie dziecmi. A on jak się okazuje od 13 lat wcale nie pracuje. Jego żona ... Zobacz wątek

1 odpowiedzi

2008.12.12 17:59:41

Spadek po Tacie

dzieckiem. Aktualnie jestem studentką,która utrzymuje się z renty po rodzicach, nie stać mnie na prawnika... Natomiast babcia zobowiązała mi się pożyczyć pieniązki. Nie chcę jednak wydawać ... Zobacz wątek

1 odpowiedzi

2008.12.12 8:18:20

Czy da się scedować DŁUGI - moje mają przejść NA MOŻEGO DŁUZNIKA?

Dzień dobry!!!!U mnie jeszcze tyle nie ma ,tata syna ma nieco ponad 4 tys u mnie jako mamy, około 10 tys w ZUS(stary fundusz), i jakiś 1000 do MGOPS....Ale moje pytanie jest takie: Ja mam zobowiązania ... Zobacz wątek

0 odpowiedzi

2008.12.11 23:22:2

renta rodzinna a staż absolwencki

Bardzo proszę, podaj w jakim akcie prawnym jest uregulowany fakt, iż renta nie może przekraczac połowy średniej krajowej. Bardzo mi zależy na stażu, ale panie z UP twierdzą, że w moim przypadku ... Zobacz wątek

6 odpowiedzi

2008.12.11 22:25:50

Należności będące kosztem, wpisywanie w straty.

Witam!

Proszę o pomoc w znalezieniu materiałów dotyczących wpisywania należności bedacych kosztem w straty. Interesuje mnie podstawa prawna i szczegóły dotyczące tej operacji. Dziękuje ... Zobacz wątek

0 odpowiedzi

2008.12.11 13:45:12

2008.12.11 13:10:4

Czy ojciec ma prawo przychodzić do dziecka kiedy tylko ma na to ochotę, bez mojej zgody

witam
Mam 1.5 roczne dziecko, niedawno rozstałam się z mężem. On się wyprowadził, ale dziecko zostało przy mnie. Ustaliliśmy sposób widywania się męża z dzieckiem, ale on go nie przestrzega. ... Zobacz wątek

4 odpowiedzi

2008.12.11 13:0:28

podzial majatku po 7 latach od rozwodu

Witam

Mam takie pytanie jak to wygląda po 7 latach od rozwodu?