Forum prawne (strona 369)
Składka zdrowotna rolnika przy przekroczeniu 6.7 ha
Jestem rolnikiem posiadam grunty własne i współwłasność 1/2 które razem przekraczają 6.7 ha przeliczeniowe czy muszę płacić składkę zdrowotną teraz płacę ja i współwłaściciel ... Zobacz wątek2012.9.30 9:28:5
Przemoc domowa ojca wobec pełnoletniej córki - jak się bronić?
Witaj!Mam podobny problem, tylko że ja nie jestem pełnoletnia.
Te nagrania to bardzo dobry pomysł. Moim zdaniem powinnaś jak najszybciej się wyprowadzić (wiem że łatwo się mówi), ale chociażby ... Zobacz wątek
2012.9.29 21:20:45
Przemoc domowa i komisja alkoholowa - jak się bronić przed fałszywymi oskarżeniami?
Witam!Mam bardzo poważny problem i nie wiem już gdzie szukać pomocy!
A mianowicie.
Moja znajoma jest ofiarą przemocy w rodzinie. Jest to przemoc dość nietypowa, ponieważ ma ona pięcioro ... Zobacz wątek
2012.9.29 21:7:2
Samoobrona pałką teleskopową i gazem - czy legalne dla nieletniego?
UWAGA PROSZĘ NIE CZYTAĆ TEGO CO WYŻEJ JEST NAPISANE, tu jest adnotacja, ponieważ pare rzeczy źle sie wkleiło.Witam, ostatnio zostałem napadnięty przez 3 agresorów. Jeden z nich miał ... Zobacz wątek
2012.9.29 15:24:17
Jazda samochodem po zabraniu prawa jazdy - jakie konsekwencje?
Witam. Chciałbym się dowiedzieć, co grozi osobie, która będzie jeździć samochodem pomimo zabranego prawa jazdy (zabrane zostało z powodu jazdy pod wpływem alkoholu).Ja szukałem tego, ale neistety ... Zobacz wątek
2012.9.29 15:0:40
Odszkodowanie za wypadek motocyklowy spowodowany wadą
Witam. miałem wypadek na motorze, była to wina silnika który oddałem na gwarancje uznali mi gwarancje i zrobili silnik. Czy moge sie domagać o zwrot pieniedzy za: wysyłke silnika, uszkodzone części ... Zobacz wątek2012.9.29 14:11:8
Zwrot kosztów wypadku na motorze przez wadę silnika