Forum prawne (strona 679)

kto odpowiedzialny za remont balkonu w bloku

Jeżeli wada wynika np., ze złego uszczelnienia to odpowiada właściciel balkonu natomiast jeżeli jest to jakieś pęknięcie elewacji, to usterkę powinna usunąć wspólnota (zarząd). ... Zobacz wątek

3 odpowiedzi

2010.9.29 15:14:26

Model kurateli sądowej

Cześć, interesuje mnie, czy fakt zameldowania za granicą ma jakieś znaczenie dla opieki kuratorskiej. Zaznaczam, że osoba posiada obywatelstwo polskie lecz czasowo zameldowana jest za granicą, po ... Zobacz wątek

7 odpowiedzi

2010.9.29 15:8:23

Wypowiedzenie umowy przez pracownika

Witam
Mam taki problem chce się zwolnić z pracy pracuję w tej firmie od 4 lat amm umowę na czas nieokreślony.Niestety mój pracodawca nie wywiązuje się z umowy i nie płaci mi wynagrodzenia na ... Zobacz wątek

3 odpowiedzi

2010.9.29 14:16:28

Urlop wychowawczy a powrót do pracy

Witam
Mam pytanie jeśli wrócę do pracy po wychowawczym i po niedługim czasie będę chciała z powrotem na niego wrócic będę mieć z tym kłopot?Czy pracodawca może mi nuie pozwolić?Z góry dziękuję ... Zobacz wątek

0 odpowiedzi

2010.9.29 14:8:0

Dawca krwi - zwrot podatku

Witam was,
Chciałbym zapytać o taką kwestię - otóż oddaję krew regularnie i usłyszałem ostatnio, że można krew oddaną odliczyć od podatku. Czy ktoś może orientuje się jak to działa i ... Zobacz wątek

0 odpowiedzi

2010.9.29 13:40:23

Dostałem wymówienie z pracy i nie mogę płacić alimentów - co robić?

W zeszłym tygodniu dostałem wypowiedzenia z pracy. Oznacza to, że przez jakiś czas (jak najkrótszy, mam nadzieję) nie będę miał dochodów i nie będę mógł płacić alimentów. Czy coś mi za ... Zobacz wątek

0 odpowiedzi

2010.9.29 13:30:43

Macoacha się nade mną znęca - gdzie szukać pomocy??

Witam
Gdzie mam szukać pomocy jestem niepełnoletnia mieszkam z ojcem i macochą, mama nie żyje macocha znęca się nade mną psychicznie i fizycznie, mówię o tym ojcu a;le on nie wierzy a ona sie ... Zobacz wątek

0 odpowiedzi

2010.9.29 13:24:40