Forum prawne (strona 681)

nakazu zapłaty nie swoich długów

Witam. sprawa dotyczy mojego meza i jego rodziny. jetsesmy mazenstwem od lat 2 a mieszkamy razem w domu moich rodzicow w sumie od 6 lat. niestety maż nadal zameldowany jest w domu swoich rodziców. i ... Zobacz wątek

0 odpowiedzi

2010.9.23 14:42:43

Proszę o pomoc mieszkanie socjalne

Witam
Proszę o pomoc jestem studentką nie mam rodziców troszkę pracuje żeby łapać koniec z końcem mam pytanie czy w mojeje sytuacji mogę liczyć na mieszkanie socjalne jeśli tak co mam zrobić?Bardzo ... Zobacz wątek

0 odpowiedzi

2010.9.23 13:40:57

ile może zabrać komornik

Witam
Mam pytanie odnośnie ile procent może z wypłaty przejąć komornik?Chodzi mi o ta górną granice czego mogę się spodziewać?Z góry dziękuję za informacje ... Zobacz wątek

0 odpowiedzi

2010.9.23 12:40:27

Zamierzam złozyc wypowiedzenie w pracy z dwutygodniowym okresem, pytanie- ile wczesniej musze zlozyc

Zamierzam złozyc wypowiedzenie w pracy z dwutygodniowym okresem, pytanie- ile wczesniej musze zlozyc taki wniosek i czy okres zakonczenia umowy musi rozpoczynac sie z nowym miesiącem czy moze to byc ... Zobacz wątek

0 odpowiedzi

2010.9.23 12:19:20

Załamany ojciec - żona chce zabronić kontaktu z dziećmi

Ja bym na twoim miejscu poszukał pomocy w tym stowarzyszeniu ojców poszkodowanych przez sądy. To są ludzie, którzy chyba mieli podobne problemy jak ty (tzn. matki dzieci chciały ograniczyć ... Zobacz wątek

1 odpowiedzi

2010.9.23 11:50:49

Jestem niepełnoletni i chcę zmienić nazwisko

Możesz zmienić, ale muszą się na to zgodzić opiekuni prawni, czyli twoi rodzice. Sam nie możesz iść do urzędu i złożyć takiego wniosku.  ... Zobacz wątek

1 odpowiedzi

2010.9.23 11:26:7

Pijany student na rowerze..

No to mój drogi skruszony studencie, masz problem.. Będziesz miał proces karny i najprawdopodobniej nie będziesz mógł jeździć na rowerze przez jakiś czas... jeśli masz prawo jazdy ... Zobacz wątek

1 odpowiedzi

2010.9.23 11:11:10