Forum prawne (strona 813)
BADANIA DNA NA OJCOSTWO !
Bardzo mało jest opini na temat firm robiących testy dna więc warto by było aby każdy kto to zrobił podzielił sie swoimi spostrzezeniami!Jest to pomocne w przypadku kiedy ktos zastanawia się ... Zobacz wątek
2009.3.6 12:9:46
Przekształcenie domku letniskowego w mieszkalny.
Kupiliśmy murowany domek całoroczny ok.100m.kw.uż.(ocieplony, woda, siła, szambo) na działce pod zabudowę letniskową - super :). Czy jest jakakolwiek szansa aby przekształcić tę nieruchomość ... Zobacz wątek2009.3.6 9:9:24
Odszkodowanie komunikacyjne
.... a musiałem się jeszcze (przypomnieć) domagać od PZU zwrotu za wynajęty samochd zastempczy (po trzech miesiącach). ... Zobacz wątek2009.3.6 8:58:26
ogromny problem
Wtam. Mam ogromny problem, otóż moja mama w ostatnim czasie straciła pracę (mieszka w małej miejscowości gdzie trudno o pracę) ja studiuję i razem z mamą zastanawiamy się, czy nie lepiej byłoby ... Zobacz wątek2009.3.5 22:23:47
Umowa o dzieło - podatek
Witam, mam pytanie czy jeżeli nie wystawię rachunku za usługę nie musze wykazywac tego zarobku w US? ... Zobacz wątek2009.3.5 17:7:20
wykup poddasza po adaptacji na mieszkanie
sprawa nie jest prosta ale postaram się pomóc proszę o sms z numerem tel pozdrzwiam 602684299 ... Zobacz wątek2009.3.5 14:42:52
Przybudówka do ściany sąsiada.
Witam, mam pytanie. Byłem w urzędzie i powiedziano mi, że muszę mieć plany budynku gospodarczego do przybudówki sąsiada, a Ja mam zgodę od sąsiada która już ma 8 lat z której wynika że wyraził ... Zobacz wątek2009.3.5 11:38:48
Matka mojego Syna chce odebrać mi dziecko, ktore porzuciła rok temu...
I jeszcze jedno. Kobiety mnie nauczyły że absolutnie nie powinieneś na jakikolwiek kontakt dziecka z matką. Chyba że zdecyduje to sąd. Ja zrobiłem ten błąd ale niestety nie miałem wtedy innej ... Zobacz wątek2009.3.4 20:12:50
JAK WYNAJĄĆ MIESZKANIE???