Forum prawne (strona 814)

207 par 1

Czy jeśli zostałemoskarżony z art.207 par.1 moge liczyć na kare w zawieszeniu?prosze o pilną odpowiedź ... Zobacz wątek

5 odpowiedzi

2009.3.3 14:23:47

Mieszkanie dla wdowy po policjancie

Jestem wdową po policjancie czy mogę starać się o przydzielenie mi slużbowego mieszkania?Mam jedo dziecko ... Zobacz wątek

0 odpowiedzi

2009.3.3 8:29:45

Odprawka dla zwolnionego nauczyciela

Witam. Mam pytanko. Obecnie jestem nauczycielem mianowanym. Jednak w tym roku nie jestem nauczycielem etatowym, ponieważ mam jedynie o,95 etatu. Czy w związku z tym w momencie kiedy dyrekcja mnie zwolni ... Zobacz wątek

0 odpowiedzi

2009.3.2 17:56:29

kredyty od teścia

mam pytanie mój teściu lubi brać kredyty bez ubespieczenia po śmierci tescia kto je będzie spłacać? ... Zobacz wątek

0 odpowiedzi

2009.3.2 17:15:1

PARTYCYPACJA W KOSZTACH UTRZYMANIA

Moja mama znajduje się w Domu Pomocy Społecznej. 70% emerytury potrąca "DPS" na jej utrzymanie, pozostałe 30% pozostaje do jej dyspozycji. Pozostałą kwotą jestem obciążony: ja, moja córka oraz ... Zobacz wątek

0 odpowiedzi

2009.3.2 16:49:34

Kara grzywny - wymazanie z KRK

Witam
Zostałem skazany w 2009r. na karę grzywny w sądzie rejonowym. Oczywiście sprawa karna z art. 63. ust 1 o przeciwidziałaniu narkomanii. Dostałem karę grzywny 1000PLN. Kiedy będzie ona wymazana ... Zobacz wątek

0 odpowiedzi

2009.3.2 13:5:32

Umowa ustna + pisemna - niescisłości w wykonaniu.

Witam,

Około miesiąca temu zamówiłem kuchnię w firmie XXX. Przy składaniu zamówienia, określiłem że szafki mają byc takie jak na ekspozycji (szklane drzwi, szklane półki oraz diody do podświetlania ... Zobacz wątek

0 odpowiedzi

2009.3.2 9:47:3

PRZEDAWNIENIE...

1) zarzut przedawnienia możesz podnieść dopiero gdy powód wniesie pozew o wydanie nakazu zapłaty, a ty dostaniesz z sądu nakaz zapłaty z wyznaczonym terminem na odwołąnie - do 14 dni.
2) robisz ... Zobacz wątek

4 odpowiedzi

2009.3.1 22:8:5

Mieszkanie w zasobach Policji