Forum prawne (strona 883)

Spółdzielcze własnościowe prawo i spółdzielnia... - luki w prawie?

Nie rozumiem o co dokładnie Ci chodzi? Wpłacasz udział i wpisowe i jesteś Członkiem bo posiadasz w tej Spółdzielni prawo do lokalu.Kupując to mieszkanie nie musiałeś być Członkiem a teraz masz ... Zobacz wątek

1 odpowiedzi

2006.3.21 23:19:51

Strefa płatnego parkowania

Patrycjo, mam do Ciebie pytanie. Niby to co napisalaś jest logiczne, ale .......nie dla mnie:-)) Nie jestem prawnikiem. Ja mam podobny problem. Rzekomo w dniu 08.11.2003r. (nie pamiętam, to bylo dawno) ... Zobacz wątek

3 odpowiedzi

2006.3.21 21:4:41

nasze sady spia

Jestem 2 lata po rozwodzie,byly maz jest w USA,placi jak mu sie podoba,raz lub dwa razy w roku i to nie tyle ile jast w wyroku.Wnioslam sprawe do sadu,ktory ma adres zamieszkania,miejsce pracy i wszelkie ... Zobacz wątek

0 odpowiedzi

2006.3.21 14:39:55

jesli sprzedających jest dwóch?????

witam mam taki problem chce kupić samochód który jest zarejestrowany na dwie osoby własciciela i współwałsciciela pytanie dotyczy uzupełnienia umowy kupna i sprzedarzy i który należy wypełnić ... Zobacz wątek

0 odpowiedzi

2006.3.21 12:27:6

Działalność gospodarcza cudzoziemca w Polsce

Jakie warunki musi spełnić obcokrajowiec pragnący prowadzić działalność gospodarczą w Polsce? Które rozwiązanie jest dla niego bardziej korzystne: prowadzić działaność handlową jako podmiot ... Zobacz wątek

0 odpowiedzi

2006.3.20 21:34:6

Ziemia z domem-kto i ile dziedziczy?

Witaj !! To masz problem Prawo Spadkowe jest dość proste ale Twoje wyjaśnienia są zaprzeczeniem zdrowego rozsądku: 1. musi zostać wykonane Uznanie Praw do Spadku po wujku (jeżeli brak testamentu ... Zobacz wątek

1 odpowiedzi

2006.3.20 16:19:58

zostalem oszukany ?? umowa kupna, tymczasowy dowod rejestracyjny