Forum prawne (strona 883)
(praca domowa) dotowanie zus, a podatek dochodowy od emerytów i rencistów
dzieńdobry, jestem studentem Informatyki w zarządzaniu... mam do domu zadane zbadanie ile mniej państwo musiałoby dotować zus gdyby emeryci i renciści nie byli obłozeni podatkiem dochodowym od osób ... Zobacz wątek2006.3.31 7:27:14
GARAż Czy trzeba pytac
mamy problem mieszkamy w malej spółdzielni mieszkaniowej i chcemy wybudowac garaż przylegający do szczytu czy mieszkaniec mający mieszkanie właśnie na tym szczycie musi wyrażic swoją zgode odnośnie ... Zobacz wątek2006.3.31 1:5:26
MOŻE KTOS POMOŻE!!!!!!!!!!!!!
Przyszedł do mnie komornik z wyrokiem zaocznym skazującym mnie na 700zł za obraźliwego smsa.Nogi sie podemna ugięły,ale cóz biegiem do sądu i wszystko wiem.Mój ex mąż zrobił mi sprawę zaoczną ... Zobacz wątek2006.3.30 12:42:20
Staż pracy jaki?
Mam pytanie związane ze stażem pracy liczonym do urlopów.Przepracowałem 1,5 roku,skończyłem studia to podobno liczy sie jako 8 lat i byłem w wojsku to podobno 1,5 roku.Czyli razem wychodzi 11 lat ... Zobacz wątek2006.3.29 23:36:38
darowizna połowy samochodu
Witaj, podobną do wyżej opisanej sytuacji miałem 4 lata temu, kiedy to ojciec chciał wciągnąć mnie w koszta i "podarował mi" połowę auta. Sytuacja wygląda następująco: spisujesz ... Zobacz wątek2006.3.29 20:42:59
czy mogę unieważnić małżeństwo
NIE ZNAM SIE NA TYM ALE BYL W CLAUDII CHYBA STYCZNIOWEJ ARTYKUL O TYM.CHYBA MOZNA UNIEWAZNIC. POWODZENIA ... Zobacz wątek2006.3.29 20:22:28
Mieszkanie a małżeństwo
Nie musisz nawet stawać do tego aktu notarialnego jako strona. Mąż może oświadczyć, że pozostaje w związku małżeńskim, w którym obowiązuje ustrój ustawowej wspólności (jeżeli tak będzie ... Zobacz wątek2006.3.29 19:58:1
Wynagrodzenie - premia prezesa zarządu.