Wydrukowany mail jako dowód zakupu - BRAK FAKTURY a sprzedaż - forum prawne
Witam, chciałabym założyć działalność gospodarczą polegającą na sprzedaży towarów zakupionych w zagranicznych sklepach internetowych (z Wielkiej Brytanii więc UE). Nie są to hurtownie, a sklepy sprzedające detalicznie. Problem polega na tym, że sklepy te nie wystawiają faktur ani paragonów (nie jest to możliwe). Głównym dowodem zakupu jest mail w formacie html z potwierdzeniem sprzedaży. Mail ten zawiera: logo z nazwą firmy, numer zamówienia, mój (kupującego) adres, przewidywaną datę dostawy, nazwę zakupionego towaru, Numer SKU, cenę (w funtach). Za towar płacę przez paypala, z którego również mogę wydrukować historię przelewów za towar, gdzie są dane takie jak: nazwa firmy, której zaplaciłam, data, godzina, kwota netto w PLN, informacja po jakim kursie zostala przeliczona i na ile Funtów, Kod faktury.
W jaki sposób mam to wszystko ewidencjonować, jeżeli nie mam faktur ani paragonów tylko mail z potwierdzeniem zamówienia i wyciągi z paypala. Czy mogę na tej podstawie wystawiać faktury wewnętrzne i przedkładać je dla US? Czy jest to możliwe i czy uzna mi to Urząd Skarbowy?
Pozdrawiam
Nie ma jeszcze odpowiedzi w temacie: Wydrukowany mail jako dowód zakupu - BRAK FAKTURY a sprzedaż
DODAJ POST W TEMACIE
Aby odpowiadać na forum musisz się zalogować!
Masz inne pytanie do prawnika?