zmiana warunków pracy w trakcie trwania wstecznie - forum prawne
Dzień dobry,
Zostałem dziś postawiony w pracy w dość nietypowej sytuacji. Otóż zostałem zatrudniony na początku maja na konkretnych warunkach i z dniem 8 maja podpisałem umowę B2B na pewną kwotę, którą nota bene wcześniej miałem potwierdzoną również mailowo zanim zdecydowałem się podjąć zatrudnienie.
Dziś dowiedziałem się na rozmowie w kadrach, że doszło do nieporozumienia, niedogadania się pomiędzy kadrami a moim kierownikiem i maksymalna kwota jaką byli w stanie przeznaczyć na moje stanowisko jest dużo niższa niż widniejąca na umowie. W związku z tym została mi przedstawiona nowa umowa na innych warunkach, którą nieopatrznie, bez namysłu podpisałem. Anuluje ona poprzednie ustalenia i wprowadza nowe wstecznie. Podsumowując mimo, że dostałem już informacje na jaką kwotę mam wystawić fakturę, dziś ta kwota została zweryfikowana do niższej.
Pytanie co mogę i co powinienem zrobić w tej sytuacji? Dla przypomnienia stosunek pracy opierda się na B2B.
Z góry dziękuję za odpowiedź.
Nie ma jeszcze odpowiedzi w temacie: zmiana warunków pracy w trakcie trwania wstecznie
DODAJ POST W TEMACIE
Aby odpowiadać na forum musisz się zalogować!
Masz inne pytanie do prawnika?