Forum prawne (strona 861)
Renata rodzinna praca podatek??
Chcialbym sie dowiedziec co mam robic a wiec jestem studentem od czasu do czasu sobie dorobilem do tego otrzymuje po ojcu rente rodzinna. I sprawa wyglada tak iż renta rodzinna jak nie pracowalem byla ... Zobacz wątek2007.3.13 19:56:14
Problem z remontem
Witam. A dlaczego nie moze pan zrobić remontu? jaki powód podała spółzielnia?Proponuje zażyczyć sobie wglądu do regulaminu napraw i remontów obowiązujących w spółdzileni. Tam powinien Pan ... Zobacz wątek2007.3.13 18:11:32
stan cywilny
Mam pytanie ,mieszkam od 18 lat w innym kraju w ktorym zawarlem zwiazek malzenski. Nie zglosilem tego w Polsce a bedac przy okazji w kraju wymienilem stary dowod na nowy podajac we wniosku stan cywilny ... Zobacz wątek2007.3.13 18:3:38
Może ktoś mi coś doradzi...
Witam Mam problem i może któś będzie mógł mi doradzić jak się zachować i co zrobić. Dwa tygodnie temu zamieniliśmy się z inną rodziną mieszkaniami - przy dopełnieniu wszystkich formalnośc ... Zobacz wątek2007.3.13 16:5:43
Prosze o porade!!!!!
Moj ojciec kilka lat temu prowadzil dzialanosc (2000) po rezygnacji zostal z dlugami (niemalymi)dla co niektorych firm,wyjechal za granice i tyle go bylo,do chaty przychodzily pisma nigdy ich nie odbieralem,z ... Zobacz wątek2007.3.13 15:5:13
Zasiłek dla bezrobotnych oraz koszty uzyskania przychodu
witam, mialam ten sam problem ,ale juz wszystko jasne, zasilek to pozycja nr. 5 , czyli inne zrodla niewymienione itd.. Na Pit 11, ktory otrzymala Pani z urzedu w pozycji przychod powinien byc numer i ... Zobacz wątek2007.3.13 12:50:50
TATUS WEZWAL POLICJE!!!!!!!!!!!
mala ja nie wiem jak tam bylo. Mam tez widzenia z dzieckiem i to ja jestem wyzywany przez matke, to ja nie jestem wpuszczany. To mi odmawiaja wizyt, to na mnie pluja przy dziecku, to ja wzywam Policje ... Zobacz wątek2007.3.12 15:19:2
Dochód nie prowadząc działalności gosp.