Forum prawne (strona 862)

Firma cross - windykacja

1. Przedawnienie liczy się od dokonania ostatniej wpłaty. 2. Jeśli przedstawią Ci przedmiotową fakturę (nie datę i numer) to Ty będziesz musiała im udowodnić, że wszystko spłaciłaś. Przedstawienie ... Zobacz wątek

1 odpowiedzi

2007.2.20 19:6:52

trudna sprawa

Witam jestem studentką 1 roku dziennych studiów. Mam ogromny problem niestety nie stac mnie na prawnika. Mianowicie moi rodzice rozwiedli sie rok temu. Sprawa jest dosyc zawiła ponieważ wyprowadziałam ... Zobacz wątek

0 odpowiedzi

2007.2.20 18:46:47

POMOCY! Wycena mieszkania w spółdzielni.

Nie takiej odpowiedzi oczekujesz, ale: Ratunku! Po co opuszcza mieszkanie lokatorskie, gdy Sejm prawie uchwala nowelizację ustawy o s. m. i (może) przeniesienie WŁASNOŚCI nastąpi po wpłaceniu kwoty ... Zobacz wątek

1 odpowiedzi

2007.2.20 13:25:49

proszę o pomoc odnosnie alimentów na dziecko ?

Witam!! Sądy,rozprawy itp.to dla mnie kosmos, nie mam o tym pojęcia i dlatego pytam tutaj, a mianowicie chcialam się zorientować w swojej sytuacj - chodzi o alimenty. Mam jedno dziecko 10 miesięcy,wyprowadził ... Zobacz wątek

0 odpowiedzi

2007.2.20 12:35:18

Dom w gospodarstwie rolnym

to zalezy od polozenia domu w stosunku do pozostalych skladnikow gospodarstwa rolnego oraz miejsca zamieszkania osoby prowadzacej owe gospodarstwo! zazwyczaj sa male szanse, ze wzgledu na sektor strategiczny, ... Zobacz wątek

2 odpowiedzi

2007.2.20 11:49:28

POMOCY! Wypowiedzenie pracownika na urlopie!

Witam! Jestem obecnie na urkopie od 12.02.2007r. do 13.03.2007 r. Miałem 6 dni urlopu z zeszłego roku i 16 dni nowego urlopu. Mam pytnie: Czy w trakcie tego urlopu moge złożyc wypowiedzenie z pracy ... Zobacz wątek

0 odpowiedzi

2007.2.20 8:7:21

prawo ojca do córki -odebranie matce