Anulowanie zamówienia Personalizowanego - forum prawne
Witam,
dokonałem zamówienia presonalizowanego w sklepie internetowym, czas realizacji zamówienia według sklepu to 3-5 dni. od potwierdzenia przyjęcia go do realizacji mija dzisiaj 12 dzień.
Sprzedający po mimo zapisu w regulaminie o tym, że o ewentualnych opóźnieniach zostanę poinformowany oraz, że zostanie przesłany nowy termin realizacji. Po kilku telefonach i mailach do sprzedającego jedyne co usłyszałem, to że zamówienie jest w realizacji (brak jakichkolwiek konkretnych informacji z ich strony).
Napisałem maila z prośbą o anulowanie tego zamówienia i zwrotu kosztów. Jednak, otrzymałem informację, że nie można zwrócić zamówienia personalizowanego. (Dodam tylko tyle, że to zamówienie do mnie nie dotarło jaki i zwrot pieniędzy za jego nie zrealizowanie).
Z informacji od sprzedającego otrzymuję tylko informację typu, nie można, nie da się, zamówienie jest w trakcie realizacji.
Kontakt tylko z ogólną infolinią lub ogólnym mailem, na prośbę o przełączenie do kierownika, słychać tylko, że nie może przełączyć.
Co można w takiej sytuacji zrobić?
Nie ma jeszcze odpowiedzi w temacie: Anulowanie zamówienia Personalizowanego
DODAJ POST W TEMACIE
Aby odpowiadać na forum musisz się zalogować!
Masz inne pytanie do prawnika?